Miten selviät, jos kahvi ja banaani kuolevat sukupuuttoon?
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Sitten syön omenaa ja juon teetä.
Komppaan.
Vaikeaa olisi, olen molempien suurkuluttaja.
Eiköhän ihminenkin kuole sukupuutttoon hyvin pian. Jos ilmastonmuutos karkaa käsistä, ei täällä enää mikään ihmisten yhteiskunta pysy pystyssä, kun kaikki kaatuu.
Hyvin, en kauheasti tykkää banaaneista ja kahvia juon ehkä kerran kuukaudessa. Eikö suklaankin (kaakaon) loppumisesta ollut jotain juttua pari vuotta sitten?
Kärsin jonkin aikaa kofeiinin vieroitusoireista. Banaania en syö muutenkaan.
Kahvin loppumiselle itken viisi minuuttia ja siirryn muihin kofeiinipitoisiin juomiin. Banaanin perään en itke.
En käytä kahvia, ja banaaniakin ehkä kolme kertaa vuodessa, eli ei vaikuttaisi elämääni.
Siirryn piriin kuten on jo tehnyt moni suuomalainen.
En edes muista, milloin olen viimeksi syönyt banaania. Jos lihaakin pystytään jo tekemään laboratoriossa, niin ei luulisi kahviesassin tekemisen kovin vaikeaa olevan.
Sitä paitsi mikään ei lopu hetkessä vaan hinnat nousevat köyhempien ulottumattomiin. Jos on valmis maksamaan kahvipaketistaan satasen, niin sen varmaan saa vielä monien sukupolvien päästä.
Varmaan ostan viimeisillä rahoilla kahvia mustasta pörssistä. Aamukahvit on PAKKO saada.
Kahvi on maapallolla niin suosittu juoma, että se pelastuu varmasti. Sitä viljellään siellä missä se onnistuu. En juo kahvia kuin harvoin, enemmän kaakao huolettaisi tai kolapähkinä. Tai ne kasvit joita ei edes saa suomeen, joita ulkomailla on tuoreena.
Hyvin. Kahvia juon nykyään vain harvoin, ja banaania en syö. Enkä tule syömään, sen jälkeen kun luin sen kasvatuksesta.
Aivan loistavasti. Banaania en ole syönyt kymmeneen vuoteen ja kahviakin juon hyvin satunnaisesti. Ei muuttaisi mun elämää käytännössä mitenkään.