Mikä on tuorein #metoo-kokemuksesi?
Kommentit (15)
Menin saunaan naisten vuorolla ja huuto oli hirveä!
T: jänskähäiskä
Nainen katsoi minua ja sanoi ystävilleen: Panisin. Kävelin ohi. Luuli varmaan etten kuullut. En pahastunut. M31
Olin kusella kampaamon ikkunaan jalkakäytävän puolella. Naiset järkyttyivät. Ihan ihme porukkaa.
Tuntematon nainen puristi perseestä baarissa. Yhyy.
Näin kun yöbussissa joku lä'hi-i'täläinen kopeloi nuorta naista ja meinasi käydä kimppuun kun sai kipakkaa palautetta.
Minulla ei ole mitään oikeita #metoo-kokemuksia, vaikka ainahan niitä voisi alkaa väkisin vääntämään vähän mistä tilanteesta tahansa, kuten moni on tehnyt... Mutta se vie vaan pohjaa niiltä oikeilta jutuilta ja oikeilta uhreilta.
Vierailija kirjoitti:
Olin kusella kampaamon ikkunaan jalkakäytävän puolella. Naiset järkyttyivät. Ihan ihme porukkaa.
Tuollaisten ihmisten pitäisi saada sakko roskaamisesta ja itsensäpaljastamisesta. Kuvotus!
Työkaverilla oli tänään jalassa todella reikäiset pitkät kalsarit. Ainakin puolet pukuhuoneen käyttäjistä huusi METOO.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollaisten ihmisten pitäisi saada sakko roskaamisesta ja itsensäpaljastamisesta. Kuvotus!
Kuitenkin tykkäsivät.
Pomo pudotti kynänsä lattialle ja soitti minut nostamaan sen. Siinä sitten etsiä pyllistelin sitä pudonnut kynää ja hän tuikkasi hameen alta sormensa vaginaani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuitenkin tykkäsivät.
No eivät todellakaan. Miksi teet tarpeesi kadulle kuin joku eläin?
Vierailija kirjoitti:
Pomo pudotti kynänsä lattialle ja soitti minut nostamaan sen. Siinä sitten etsiä pyllistelin sitä pudonnut kynää ja hän tuikkasi hameen alta sormensa vaginaani.
Ihanaa, miksi mun pomo ei ikinä tee näin.
Vierailija kirjoitti:
Eilen sattui samalla tavalla minulle, mutta pomo työnsi sormensa karvaiseen ryppyreikääni. Huusin kaksi tuntia kovaan ääneen risuaita minä myös, risuaita minä myös...
Kosketin naista vahingossa takapuolelle kassajonossa, ja johan siitä huuto urkeni!
Anteeksi.