Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on tuorein #metoo-kokemuksesi?

Vierailija
28.01.2019 |

Niin?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosketin naista vahingossa takapuolelle kassajonossa, ja johan siitä huuto urkeni!

Anteeksi.

Vierailija
2/15 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin saunaan naisten vuorolla ja huuto oli hirveä!

T: jänskähäiskä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen katsoi minua ja sanoi ystävilleen: Panisin. Kävelin ohi. Luuli varmaan etten kuullut. En pahastunut. M31

Vierailija
4/15 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kusella kampaamon ikkunaan jalkakäytävän puolella. Naiset järkyttyivät. Ihan ihme porukkaa.

Vierailija
5/15 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntematon nainen puristi perseestä baarissa. Yhyy.

Vierailija
6/15 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kun yöbussissa joku lä'hi-i'täläinen kopeloi nuorta naista ja meinasi käydä kimppuun kun sai kipakkaa palautetta.

Vierailija
7/15 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole mitään oikeita #metoo-kokemuksia, vaikka ainahan niitä voisi alkaa väkisin vääntämään vähän mistä tilanteesta tahansa, kuten moni on tehnyt... Mutta se vie vaan pohjaa niiltä oikeilta jutuilta ja oikeilta uhreilta.

Vierailija
8/15 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin kusella kampaamon ikkunaan jalkakäytävän puolella. Naiset järkyttyivät. Ihan ihme porukkaa.

Tuollaisten ihmisten pitäisi saada sakko roskaamisesta ja itsensäpaljastamisesta. Kuvotus!

Vierailija
9/15 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä metoo??

Vierailija
10/15 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverilla oli tänään jalassa todella reikäiset pitkät kalsarit. Ainakin puolet pukuhuoneen käyttäjistä huusi METOO.

Vierailija
11/15 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisten ihmisten pitäisi saada sakko roskaamisesta ja itsensäpaljastamisesta. Kuvotus!

Kuitenkin tykkäsivät.

Vierailija
12/15 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomo pudotti kynänsä lattialle ja soitti minut nostamaan sen. Siinä sitten etsiä pyllistelin sitä pudonnut kynää ja hän tuikkasi hameen alta sormensa vaginaani.

Vierailija
13/15 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuitenkin tykkäsivät.

No eivät todellakaan. Miksi teet tarpeesi kadulle kuin joku eläin?

Vierailija
14/15 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pomo pudotti kynänsä lattialle ja soitti minut nostamaan sen. Siinä sitten etsiä pyllistelin sitä pudonnut kynää ja hän tuikkasi hameen alta sormensa vaginaani.

Ihanaa, miksi mun pomo ei ikinä tee näin.

Vierailija
15/15 |
02.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen sattui samalla tavalla minulle, mutta pomo työnsi sormensa karvaiseen ryppyreikääni. Huusin kaksi tuntia kovaan ääneen risuaita minä myös, risuaita minä myös...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi