Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

3 vuotias on ihan kauhea

Vierailija
28.01.2019 |

Tauotonta huutoa ja mielensä pahottamista. Kun se oli 1 v.niin sanoin miehelle että ens vuonna meillä on helpompaa. Kun se oli 2 niin sanoin saman, ens vuonna meillä on helpompaa. Nyt se täytti 3. Ja sanoin sen taas.

Meillä on toinenkin lapsi, 6 vuotias ja hän oli temperamentiltaan aivan erilainen vaikka uhmailua ja raivoamista hänelläkin toki oli ja on.

Tää meidän 3 vuotias on ihan eri luokkaansa. Eniten vituttaa se kun se huutaa. Joka asiasta. Ja suuttuuessaan lisäksi lyö ja rikkoo tavaroita.

Tiedän. Äitinä mun pitää vaan kestää. Ja ite olen lapsestani tällasen paskan kasvattanut. Purin vaan nyt.

Ensi vuonna meillä on helpompaa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista se on, kuulostaa ihan samalta kuin meidän 3-vuotiaan meno. Tempperamenttinen lapsi, joka vaatii paljon ohjausta. Ohimenevää kuitenkin.

Erona ehkä se, että meillä oli ihan kamala vauvavuosi, ja kaikki vaan hokivat meille että ”jos tämä on mielestäsi kamalaa, niin odota vaan kun se on taapero/uhmaikäinen/jne”. Ihan höpöä Nykyään on paljon helpompaa kuin vauva-aikana. Lapsi puhuu ja pöpöttää ja halaa. Ja minä pakenen päivisin töihin kuudeksi tunniksi lepäämään.

Vierailija
2/3 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, odottakaa vain, kun nyt kamalat taaperonne ovat murrosiässä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mmh... Jos ei pärjää 3-vuotiaalle on todennäköisesti vakavissa vaikeuksissa 5-vuotiaan kanssa.