Miksi palstan ulkonäköä on huononnettu?
Kaikkea ei tarvitse uudistaa. Voi hittolainen, että on ankean näköinen nyt.
Kommentit (17)
Typerää kikkailua jälleen kerran. Jos sen on tarkoitus olla kosmeettista niin pieleen meni. Ei näytä paremmalta kuin ennenkään. Mutta hakutoiminto yhtä p*ka kuin ennenkin.
No niin, jatketaan keskustelua luvallisista aiheista kuten maria veitolasta, esineistä joilla kuvittelemme olevan tunteita tai harry potterista.
Mitä hemmettiä,onko tämä hakkeroitu.
Ja kun yrittää peukuttaa tai selata sivua alaspäin, palsta heittää.pois sivulta. Meni ihan pskaksi koko palsta, käyttökelvoton.
Jopa Suomi24 ottaa tällä menolla palstalaiset haltuunsa.
Ankeutta ollaan kehitetty koska palsta ja sen omistajat ovat saaneet kovaa löylyä esim. eilen. Pitää muuttaa sokeaksi palsta että näitä tietyn asteisia lämpöjä ei näy palstalla. Ehkä se on palstan omistajien mennä löylyille pääministerin virka asuntoon.
Miksi yleensäkään uudistaa jotain, jota kukaan ei halua eikä ole pyytänyt?
Hivenen buginen tuntuu olevan, joo. Näyttäisi että pystyisin miltei jokaista viestiä tällä palstalla editoimaan, ja peukutus häröilee. Yleinen ulkomuoto muuttui myös sekavaksi.
Minua ei haittaa ruma ulkonäkö, mutta kun ei näköjään toimi. Yritin lukea yhtä ketjua, mutta kun skrollaa viestejä alaspäin, heittää edelliselle sivulle. Eli nelisivuisessa ketjussa ei pääse lukemaan kolmannen sivun viestejä ollenkaan, kun yhtäkkiä avaa kakkossivun.
Mä palstailen iPad minillä. Tällä toimii ihan hyvin. Mutta miksi noihin lainauksiin on laitettu tuollaiset järjettömän isot lainausmerkit, niin kuin lainauksessa olisi jotakin kovin tärkeää sanottavaa? Joku höhlä kommentti, johon vastaat, niin se lainaus on kuin ois Suomen Kuvalehden sivulta repäisty :D
Näyttää ihan joltain 90-lukuselta nyt. Rupes ärsyttämään jo viidessä minuutissa, siirryn siis selailemaan vaikka Seiskan sivuja.
Ps. Hakutoiminto on edelleen suolesta. Loistouudistus :p
Pyöriikö tämä mobiilina jotenkin paremmin nyt? Olen kokeillut vain läppärillä.
Vierailija kirjoitti:
Mä palstailen iPad minillä. Tällä toimii ihan hyvin. Mutta miksi noihin lainauksiin on laitettu tuollaiset järjettömän isot lainausmerkit, niin kuin lainauksessa olisi jotakin kovin tärkeää sanottavaa? Joku höhlä kommentti, johon vastaat, niin se lainaus on kuin ois Suomen Kuvalehden sivulta repäisty :D
testing
Ihan järkyttävä. Palstahan on muuttunut mustavalkoiseksi, jos noita paria painiketta sivun ylälaidassa ei lasketa. Lisäksi peukutukset eivät näy jos on käytössä vähänkin vanhempi selainversio.
Vierailija kirjoitti:
Typerää kikkailua jälleen kerran. Jos sen on tarkoitus olla kosmeettista niin pieleen meni. Ei näytä paremmalta kuin ennenkään. Mutta hakutoiminto yhtä p*ka kuin ennenkin.
No niin, jatketaan keskustelua luvallisista aiheista kuten maria veitolasta, esineistä joilla kuvittelemme olevan tunteita tai harry potterista.
Pääasia, että kiellettyjen sanojen lista pitenee.
Terveisin vaimo jonka mies ei syö lasten vanukkaita
Vierailija kirjoitti:
Pyöriikö tämä mobiilina jotenkin paremmin nyt? Olen kokeillut vain läppärillä.
Tabletilla ainakin todella jäykkä...
Ja buginen