Miehet, uskaltaisitteko treffeille tämän pitkän kaunottaren kanssa?
Alicia on 198 cm eikä löydä miestä.
https://www.tallswag.com/blog/2014/8/11/floral-goodness.html
Kommentit (32)
Tää nainenhan oli My giant life sarjassa. Harmi, ettei ole tärpännyt :(
On kaunis mut pakko myöntää että pituus on este. M173
En ainakaan keksi syytä miksen uskaltaisi. Tai no ehkä kielitaito, mutta pari alle niin uskaltaa puhua
Vaimo ei välttämättä tykkäisi, muita syitä pelätä en nyt keksi.
Ei se uskalluksesta olisi kiinni vaan siitä, että olen aina pitänyt pienistä ja siroista naisista.
Pitkillä naisilla on yleensä iso toosa, ja minulla vain keskikokoinen.
My giant life sarjassa oli myös se yksi parimetrinen nainen, jonka mies on jotain 175 cm. Mutta heillä näytti menevän hyvin. Ovat naimisissa ja heillä on useita lapsiakin.
Saattaisin uskaltaakin. Ja onhan muuten parimetrinen nainen aivan eri tavalla turvallista seuraa pimeillä kaduilla, kuin kulkea yksin tai hentoisen 150 cm naisen kanssa.
Yleensähän ongelma ei ole etteikö löytäisi miestä, vaan se että ei löydä itseään 15 cm pidempää miestä
Tuttu 185 pitkä nainenkin valitteli miehen puutetta ja sitä että kaikki mahdolliset on kusipäitä, mutta sitten päätti että samanmittainekin riittää ja valinnavaraa alkoi ilmaantumaan vaikka kuinka.
Vierailija kirjoitti:
Mitä vikaa isossa toosassa on?
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä? Nyt on nukuttu anatomian tunnilla. Naisen koolla ei ole mitään tekemistä emättimen kokoon!
Te miehet ette edes ymmärrä sitä, että tamponin koko määritetään vuodon määrän perusteella eikä emättimen koon perusteella.
Mistä vetoa, että tämä mies ei tiedä klitorista tai miten sitä kiihotetaan!🙄
Vierailija kirjoitti:
Yleensähän ongelma ei ole etteikö löytäisi miestä, vaan se että ei löydä itseään 15 cm pidempää miestä
Tuttu 185 pitkä nainenkin valitteli miehen puutetta ja sitä että kaikki mahdolliset on kusipäitä, mutta sitten päätti että samanmittainekin riittää ja valinnavaraa alkoi ilmaantumaan vaikka kuinka.
No 198 cm naiselle 15 cm pidempi mies olisi 213 cm. Eli tasan Lauri Markkasen pituinen. Mutta kuinka paljon niin pitkiä miehiä on? Hyvin vähän. Ovat harvinaisuuksia jopa koripallopiireissäkin.
Vierailija kirjoitti:
On kaunis mut pakko myöntää että pituus on este. M173
Ajattele nyt vähän että pystyisit nuolemaan p*mpsaa seisaaltasi.
Vähä liian tumma minun makuu. Ehkä liian isokin
mies 180cm
Vierailija kirjoitti:
Toosa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No 198 cm naiselle 15 cm pidempi mies olisi 213 cm. Eli tasan Lauri Markkasen pituinen. Mutta kuinka paljon niin pitkiä miehiä on? Hyvin vähän. Ovat harvinaisuuksia jopa koripallopiireissäkin.
Harvinaisia lienevät 198 pituiset naisetkin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä vikaa isossa toosassa on?
Njoono jos tykkää vaikka fistinkiä harrastaa, ni mikäs siinä, mut mä otan mialummin tiukan ja vähän käytetyn tyttösen
Pitkän kohkelot naiset ei ole niitä verävimpiä.
Lähtisin heti. On nainen minun makuuni. Tosin saatan 41-vuotiaana olla hieman liian iäkäs hänen makuunsa. Ja lyhytkin. Vain 186.
Ihan söpis, mutta onhan tuollainen pituus jo freak of nature. Sitä paitsi olen vain 180cm treenattu mies, eli auttamatta liian lyhyt tuolle amatsonille. Mutta tsemppiä hänelle.