Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

EI HITTO:( kahdella juopolla kultainen noutaja jota hakkaavat.

Vierailija
15.05.2006 |

Menin kouluun ja matkalla vastaan tuli täysin juoppo pariskunta, rupusakkia änkyräkännissä, taluttaen nuorta kultaista noutajaa. Mies alkoi raivon vallassa piestä, kiroilla ja repiä koiraa niin että ajattelin että kuristuu. Menin väliin ja tulikivenkatkuisesti käskin lopettamaan.

Törkyinen juoppoukko vain mongersi vain sanoi että hänellä on polvi kipeä ja koiraa pitää kurittaa kun repii häntä (!!) veti siis hieman taluttimessa. Kultsu katsoi minua anovasti tummilla surullisilla silmillään.

Huusi pariskunnalla että ei ole viattoman eläimen syy jos ukolla on polvi kipeä, sitä ei saa eläimeen purkaa :(( tuli koko päiävksi paha mieli. MITEN JOKU KASVATTAJA VOI MYYDÄ PENNUN RAPAJUOPOLLE, AGGRESSIIVISELLE? En tiedä ketä olivat, vain kaupunki ja tuntomerkit on. Miten saada koira pois moisilta hulluilta. En saa unta kun on paha mieli. Huomenna soitan eläinsuojeluun. :(((

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hienosti teit, ja soita sinne eläinsuojeluun jo tänään... voi olla ettei koiraparkaa oo elossa huomenna..... os tollaista käytöstä omistajilta.

Vierailija
2/8 |
16.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai poliisiinkin voi ottaa yhteyttä.

Tekee aina niin pahaa ajatella, miten eläin joutuu kärsimään :,(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa on järkyttävää pahuutta.

Vierailija
4/8 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä niiden nimiä tiedä! Kaupunginosan missä liikkuvat, koiran rodun ja pariskunnan ulkonäön.

Voi hitto se muija oli semmonen 40v kulahtanut aivan kamoissaan ja päissään ja lespas siinä mulle et turpa kii se on hänen koira.... OIS TEHNYT MIELI KÄYDÄ LEIPOON NIITÄ HULLUJA :(((

ap

Vierailija
5/8 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisella eläimellä on oikeus elämisen arvoiseen elämään! Surullista, että ihmiset purkavat pahaa oloaan viattomiin eläimiin :(

Vierailija
6/8 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahden koiran omistajana ihan varmana muistan soittaa... jos aamulla olen nähnyt ja vieläkin pyörii mielessä ja on paha olla!

Vierailija
7/8 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi harmitella täällä asiaa, mutta ei kanna tikkuakaaan ristiin, kun siitä on kuitenkin niin paljon vaivaa ja kun ei ole kunnon tuntomerkkejäkään. Mutta hyvä, jos olet tosissasi asian suhteen!

Vierailija
8/8 |
15.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmoitathan ap sitten kun olet eläinsuojeluun soittanut, että mitä tekevät seuraavaksi?

t. kahden koiran emäntä minäkin (vanhempi koiramme tuli meille juuri eläinsuojelun kautta, huostaanotettu tapaus)