Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vapauttavaa tekeytyä rumaksi

Vierailija
27.01.2019 |

Kuljen välillä tosi kamalan näköisenä, hikisenä jumpasta tulleena ja hirveissä rääsyvaatteissa, pipo syvällä päässä. Olen huomannut miten vapauttavaa se on: kukaan mies ei esim metrossa tuijota, ei tarvitse pelätä että joku ahdistelee, olen ilmaa vaan. Ihanaa.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo teen samaa, laitan vielä rillit päähän vaikka normaalisti käytän piilolaseja. Ihanaa muuttua näkymättömäksi halutessaan.

Vierailija
2/21 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset sitten aina nauti rumuuden tuomasta onnesta? Ja miksei kaikki muutkin naiset nauti huomaamattomuudesta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette ole oikeasti hyvän näköisiä, tietynlaiset naiset vetää miehiä puoleensa vaikka perunasäkki päällä.

Vierailija
4/21 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan kysyn kirjoitti:

Mikset sitten aina nauti rumuuden tuomasta onnesta? Ja miksei kaikki muutkin naiset nauti huomaamattomuudesta?

Kaikella on aikansa ja paikkansa, ja vaihtelu virkistää! Jyrisevä, vastuullinen yrityspamppukin saattaa silloin tällöin kotona vetäistä vaipat jalkaan ja laittaa tutin suuhun.

Vierailija
5/21 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis tehän olette rumia, tekeydytte vain välillä kauniiksi. Ilman meikkiä melkein kaikki naiset ovat rumia, ei pahalla.

Vierailija
6/21 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit ja hyvän itsetunnon omaavat naiset näyttävät hyviltä vaikka jätesäkki päällä. Rumien tarvitsee laittautua viimetten päälle, että saa huomiota.

Vierailija
7/21 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuljen välillä tosi kamalan näköisenä, hikisenä jumpasta tulleena ja hirveissä rääsyvaatteissa, pipo syvällä päässä. Olen huomannut miten vapauttavaa se on: kukaan mies ei esim metrossa tuijota, ei tarvitse pelätä että joku ahdistelee, olen ilmaa vaan. Ihanaa.

Tarkoitatko oikeaa ahdistelua vai sitä, että joku kokeilee aloittaa keskustelun? Molemmat taitaa olla aika harvinaisia Suomessa. 

Vierailija
8/21 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä muuten johtuu, että rumat ihmiset kuvittelee että kaikki yrittää iskeä niitä, vaikka todellisuudessa kukaan ei edes koskisi niihin pitkällä tikullakaan, paitsi toiset rumat ja lihavat.

Vierailija
9/21 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitatko oikeaa ahdistelua vai sitä, että joku kokeilee aloittaa keskustelun? Molemmat taitaa olla aika harvinaisia Suomessa. 

Ihan sama miksi sitä sanotaan, aina ei jaksa sitä että (ulkomaiset) miehet huutelee kaupungilla perään ja yrittää lyöttäytyä seuraan. Tämä ainakin Helsingin keskustassa tilanne ihan tavallisen näköisellä alle keski-ikäisellä naisella, jos ei käytä ap:n listaamia kikkoja.

Vierailija
10/21 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, sano muuta. Teen samoin. Ihanan vapauttavaa.

Vaikka vanha ihminen on näkymätön, ei tarvitsisi.

Vierailija
11/21 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sinä tuossa tekeydyt rumaksi? Vai onko peittävät vaatteet, märät hiukset ja meikitön naama sinulle sitä?

Oikeasti kauniit naiset näyttävät hyvältä ilman laittaumistakin. Luonnonkaunis nainen on ihan parhaimmillaan suihkun jälkeen.

Vierailija
12/21 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi sinua poloa, et näytä tietävän, millaista on nykyään naisten elämä monikulttuurisella pääkaupunkiseudulla. Jopa meitä viisikymppisiä naisia ahdistellaan uussuomalaisten toimesta.

Vierailija
13/21 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän niin tunteen. On ihanaa sulautua seinään välillä.

Vierailija
14/21 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei tätä koskaan tule ymmärtämään; naiselle miesten huomio on yleensä uhka. Jos sitä ei tule, on turvallinen olo. Tänäänkin olin niin ruma, että metrossa joku ulkkismieskin kauhistuneena käänsi päänsä pois. Jos olisin ollut normaalin näköinen, olisi tullut pitkiä katseita ja pahimmassa tapauksessa suoraa iskuyristystä.

Vierailija
15/21 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei tätä koskaan tule ymmärtämään; naiselle miesten huomio on yleensä uhka. Jos sitä ei tule, on turvallinen olo. Tänäänkin olin niin ruma, että metrossa joku ulkkismieskin kauhistuneena käänsi päänsä pois. Jos olisin ollut normaalin näköinen, olisi tullut pitkiä katseita ja pahimmassa tapauksessa suoraa iskuyristystä.

Sano vaan että "ulkkismiesten huomio" kuten nuo ylemmätkin kirjoittajat. 

Vaikka miesten elämä on paljon väkivaltaisempaa kuin naisten, en minä silti koe ulkona kulkiessani, että kukaan minua uhkaa. 

Vierailija
16/21 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka miesten elämä on paljon väkivaltaisempaa kuin naisten, en minä silti koe ulkona kulkiessani, että kukaan minua uhkaa. 

Pösilö!

Vierailija
17/21 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisit sinäkin yrittää asettautua toisen ihmisen asemaan joskus, niin ymmärtäisit paremmin. 

Vierailija
18/21 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Ette ole oikeasti hyvän näköisiä, tietynlaiset naiset vetää miehiä puoleensa vaikka perunasäkki päällä.

Marilyn Monroesta on kuuluista tarina, miten hän "laittoin Marilyn-roolin päälle" ja otti sen pois. Kun hän otti sen pois, ja käveli vähän lysähtäneenä naama perusilmeellä totisena ja keikuttelematta, häntä ei edes tunnistettu. Kun hän nosti ryntäät eteen, keikutti itseään, hymyili ja heilutteli päätään niin ulvovat ihmisjoukot seurasivat perässä.

Vierailija
19/21 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tästä syystä, arvoisat lukijat, osa meistä kanssaihmisistä on lihavia. Se on suojakuori.

Vierailija
20/21 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja tästä syystä, arvoisat lukijat, osa meistä kanssaihmisistä on lihavia. Se on suojakuori.

Pöh pöh :D Mä ainakin olen läski koska syön enemmän kuin kulutan ja ps. Vaikka olen läski saan silti miehiltä huomiota..