Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka myöhään oot plussannu? Menkat alkoi, muttei kuitenkaan alkanut.

27.01.2019 |

Mulla on menkat aina neljän viikon välein. Edellisen kerran loppu pari päivää ennen jouluaattoa. Mulla on normaalisti tooodella runsaat ja kivuliaat menkat. Tän viikon maanantaina alko yhtäkkiä pieni vuoto, jäi lähinnä paperiin, sellasta hailakan punasta. Sitä tuli niin vähän, että periaatteessa suojaa ei olis edes tarvinnu. Tätä tuli parin päivän ajan. Samaan aikaan oli pientä menkkamaista kipua, mut se meni ohi. Välillä tuntuu pientä painetta alamahalla, mutta se nyt voi olla mitä tahansa.
Noh, torstaina kipeyty tissit ja varsinkin nännit, suihkussa käyminenki teki kipeetä. Nyt ne ei oo enää niin arat, mutta vähän kuitenkin. Normaalisti menkkojen aikana tämmöstä ei oo lainkaan.
Raskaus on erittäinkin mahdollinen, mutta nyt kuitenki kaikki testit ollu negatiivisia, kun oon muutaman tehny. Tänään tein ekan kerran aamupissasta, mutta tais näkyä vaan kuuluisa viivanpaikka, jota kylläkään ei tullu muina päivinä saman merkin testeihin.
Tuo vuoto tuli menkkojen normaalin alkamisen aikoihin. Mitään vastaavaa tiputtelua ei aiemmin oo ollu.
Mua kiinnostais kysellä, että kuinka myöhään muut on plussannu? Näitä keskusteluja taitaa olla keskustelupalstat pullollaan, mutta kyselempä silti vielä! Mietin vaan, että onko tässä vielä toivoo vai mitäs ihmettä! Kiinnostais kuulla muiden kokemuksia! :D

Kommentit (1)

1/1 |
03.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ihan samalta tilanteelta missa itse nyt olen. Samanlaista vuotoa kuin sinulla joka alkoi 3 paivaa sita ennen kuin menkkojen olis pitanyt alkaa ja paineen tunnetta alavatsassa. Nyt rinnat on hieman arat mutta ei kauhean. Hieman etova olo on ollut. Ihme nipistelya alavatsan ja alaselan alueella. Lopetin itse epillerit joulukkun lopussa niin etta tana vuonna en ole syonyt yhtaan. Testi jonka tein tanaan oli negatiivinen. Olen yhden paivan myohassa. Kunnon vuoto ei vaan ole tullakseen.

Ekan lapsen kohdalla en tehnyt testia vasta kun rinnat oli sarkenyt jo pari viikkoa yhteen putkeen ja positiivinen tuli silloin. Se kipu oli semmoista hassua johon painovoima tuntui vaikuttavan koska kun nousin ylos aamulla tai kaansin kylkea tuntui etta kipu oli pahin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla