Kysyttävää 42v naiselta?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Mitä puoluetta aiot äänestää?
Asia vielä auki, pähkäilen parin eri puolueen välillä ja seurailen kampanjointia.
Ap
Miltä se tuntuu, kun miesten katseet nykyään lipuvat ohitse? Oletko katkera sen vuoksi?
Vierailija kirjoitti:
Eikös se olis aika sinunkin kääntyä haudan lepoon noin vanha kun jo oletkin?
Tässä asiassa ei huumorini riitä, koska olen nyt iässä jossa äitini sairastui ja kuoli 4v myöhemmin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä asiassa ei huumorini riitä, koska olen nyt iässä jossa äitini sairastui ja kuoli 4v myöhemmin.
Ap
Osanottoni.
Vierailija kirjoitti:
Miltä se tuntuu, kun miesten katseet nykyään lipuvat ohitse? Oletko katkera sen vuoksi?
Voi kuule, ei voisi vähempää kiinnostaa ja toisaalta taas ei ole pitkä aika kun illanvietossa tultiin "tykö".
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Osanottoni.
Kiitos!
Ap
Mitä talvivaatteita käytät? Onko sinulla kunnolliset talvisaappaat, toppahousut, takki ja pipo?
Olen samanikäinen. Aika menee nopeasti. Vastahan me oltiin teinejä..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kuule, ei voisi vähempää kiinnostaa ja toisaalta taas ei ole pitkä aika kun illanvietossa tultiin "tykö".
Ap
Ahaa, denial-vaihe menossa.
No vieläkö kysytään papereita missään?
Mulla kysyttiin 40 vuotta täytettyäni Alkossa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ne noin nuorena lipuis ohi?
Harvemmin kai niitä tässä iässä..itselläni ainakin mm kierto päivän tarkka, ollut 13v ikäisestä.
Ap