Sinä joka tykkäät työstäsi: mikä olet ammatiltasi?
Kommentit (50)
Kirjanpitäjä. Komppaan vastaajaa 20/23! Minäkin olen jollain tapaa introvertti. Olen nyt jäänyt eläkkeelle,
mutta tykkäsin numeroiden pyörittämisestä ja arkistoinnista. Oli hienoa, kun kaikki paperit oli mapitettu ja
järjestyksessä ja tilit täsmäsi. Toki työhöni kuului myös asiakaspalvelua ja kaikkea sekalaista kahvinkeitosta
lähtien. Mutta ne puuhat katkaisi sopivasti päivää ja toivat vaihtelua. Olin koko työurani samassa työpaikassa.
Metsuri. Huomenna lumi ja pakkanen vähän haittaavat, mutta kuukauden päästä on taas jo varmaan kelpo kelit. Urakkapalkka, voin itse vaikuttaa tulotasooni.
En voi kertoa. Tietäisitte heti, kuka mä olen. :D
Mikähän mä olen, teen vähän kaikenlaista. Olen nettikaupassa töissä.
On vähän asiakaspalvelua, enemmän kuitenkin käännöstöitä ja erityisesti CEO, tuotetiedot, uutiskirjeet ja Facebook yhdessä markkinoinnin kanssa jne.
Erilaista suunnittelua, sivuston ja palvelujen parantamista. Korjailen myös koodausta tarpeen mukaan, jos tulee virheitä eteen.
Vierailija kirjoitti:
Sauli 😍
Asianaja, välillä työ saattaa olla raskasta, kun joutuu samaa asiaa työstämään pitkään, mutta loppipeleissä tämä on mielekästä työtä enkä koskaan voisi kuvitella vaihtavani alaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sauli 😍
Tai sitten Juha Sibilä
Myymäläpäällikkö jo 25 -vuotta ja pidän työstäni paljon, ei haittaa vaikka kiire ja budjetit painaa päälle hyvä kun on haastetta.
Sairaanhoitaja minäkin. Tykkään tosi paljon työstäni.
Aluksi tykkäsin ammatistani, sitten inhosin sitä yli kaiken ja suunnittelin vaihtavani kokonaan alaa, nyt taas tykkään siitä. Tykkäämiseni ei ole riippunut ammatistani, vaan ympärilläni olevista työtovereista ja esimiehistä, jotka ovat vaihtuneet vuosien mittaan. Nyt on taas hyvä esimies ja kivat työtoverin ja sen ansiosta rakastan työtäni. Laboratoriotyö.
Laitoshuoltaja sairaalassa. Mukavan vaihteleva työ, joka ei stressaa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä kysymys. Tosin varastoraudasta ei tule kyssäreitä koska siitä kysymysmerkistä saadaan väännetty risti eikä metalli varkailla ole varaa palstan omistajina myöntää tehneensä virhettä ristiin rastiin kysymysmerkillä joka on meidän absoluutisen voiman hienoin laadunparantaja joten annan aloituksellesi 0/5 ja voisin lahjoittaa metallisen roskakorin sinulle.
Mitä Vi**ua tässä halutaan sanoa?
Kouluterveydenhoitaja. Nykyään taas nautin työstäni, välillä oli vaikeampaa, kun paikkakunnalla oli v-o-keskus.
Työterveyshoitajat, röntgenhoitajat, lentoemännät, lennonjohtajat ja fyssarit tykkää yleensä työstään, heitä vaan harvoin näkyy palstalla sillä olen useita kertoja koittanut huhuilla eikä koskaan ole tullut vastauksia ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
Työterveyshoitajat, röntgenhoitajat, lentoemännät, lennonjohtajat ja fyssarit tykkää yleensä työstään, heitä vaan harvoin näkyy palstalla sillä olen useita kertoja koittanut huhuilla eikä koskaan ole tullut vastauksia ketjuun.
No ihan kyllä vaihtelee. Varsinki lentoemäntä jakaa vahvasti mielipiteitä. Toiset kokeilee ja toteaa ettei missään tapauksessa sitä ainakaan voi tehdä, kun taas toiset tykkäävät tosi paljon. Tunnen nimittäin molempia tapauksia. :D
Röntgenhoitajat ja tth:t tosiaan tuntuu oikeasti olevan tyytyväisiä. Minäkin tunnen vai tyytyväisiä tapauksia.
Fyssari taas jakaa mielipiteet.. toiset tykkää, toiset ei.
Myyjä. Asiakaspalvelutyötä. Asiakkaat useimmiten tyytyväisiä ja tilanteet nopeasti ohi.