Sinä joka tykkäät työstäsi: mikä olet ammatiltasi?
Kommentit (50)
Huvipuiston laitekuski. Harmi vaan, että töitä on vain kesällä.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä nimenomaan se tekee siitä työstä kivaa 😂
Pienen lypsykarjatilan emäntä. Tämä oli jo lapsuuden haaveeni, ja edelleen mielestäni maailman paras ammatti.
Hyvä kysymys. Tosin varastoraudasta ei tule kyssäreitä koska siitä kysymysmerkistä saadaan väännetty risti eikä metalli varkailla ole varaa palstan omistajina myöntää tehneensä virhettä ristiin rastiin kysymysmerkillä joka on meidän absoluutisen voiman hienoin laadunparantaja joten annan aloituksellesi 0/5 ja voisin lahjoittaa metallisen roskakorin sinulle.
Olen aineenopettaja (yläaste ja lukio, musiikki). Tykkään työstäni todella paljon ja monesti olen ajatellut, että voisin vaikka maksaa, että saisin tehdä tätä työtä. Oppilaat ovat hauskoja ja ihania, mutta usein sattuu luokkaan joku yksilö, jonka taltuttamiseen menee kaikki aika eikä opettamisesta tule mitään. Silloin voi ajatella, että tuon kanssa en joudu onneksi ikuisesti taistelemaan (vaikka käykin sääliksi näitä rikkinäisiä). Vien oppilaita mahdollisimman paljon konsertteihin ja tapahtumiin, ulos luokasta.
Tykkään ammatistani, mutta en voine vastata kysymykseen, koska en ole vielä löytänyt työpaikkaa, jonka leivissä voisin tuntea ylpeyttä työstäni ja saada asianmukaista korvausta. Ja olen työelämässä siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä nimenomaan se tekee siitä työstä kivaa 😂
Vois siellä vähän kylmä nyt tulla :D Eikä ne laitteetkaan toimisi näillä keleillä. Mutta jos säät sallis, niin luulen että viihtyisin kyllä ympäri vuoden siellä töissä. :)
Koulunkäynninohjaaja kehitysvammaisten lasten luokassa. Koulutus lähihoitaja. Ei oikeastaan edes tunnu työltä, kun niin tykkään.
Vierailija kirjoitti:
Yläkoulun oppilaanohjaaja
Ei pahalla, mutta toi on kyllä semmonen suojatyöpaikka ettei mitään rajaa. Kiva jos tykkäät
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yläkoulun oppilaanohjaaja
Ei pahalla, mutta toi on kyllä semmonen suojatyöpaikka ettei mitään rajaa. Kiva jos tykkäät
Kuka nyt ei tykkäis ottaa huoneessaan päikkäreitä säkkituolissa ja käytävässä punainen loistaa.
Kirjanpitäjä. Unelmatyö minulle numeroiden parissa. Olen luonteeltani pilkunviilaaja, saan suuren nautinnon siitä kun tilit ja laskelmat täsmäävät. Eikä tarvitse olla paljon ihmisten kanssa nenätysten tekemisissä. Olen epäsosiaalinen.
Muusikko kirjoitti:
Muusikko
C-kasettimies!
Hah, hah...."muusikko"....
Aikuiskouluttaja yrityksissä ja organisaatioissa. Maailman paras työ minulle. Valitettavasti ala ei enää työllistä. :(
Sosionomi.
Laitossektori.