Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies syö aivan järkyttävästi

Vierailija
27.01.2019 |

Ja kun minä pääsen kerran viikossa kauppaan, niin on tämä hankala yhtälö ratkaista.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sama ongelma.

Syöjät ovat kuitenkin 14-16 v teinipoikia.

Syövät ihan hele-vetisti.

Pussi sämpylöitä on vain alkupala iltapalalla.

Vierailija
62/64 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai niin. Ja mies ei voi käydä kaupassa? Mikä estää porvoolaisen kaupassakäynnin muutoin kuin kerran viikossa? 

Mun estää sairaus ja liikkumisen hankaluus. Miehen estää se että tekee pitkää päivää töissä eikä sitä huvita käydä kaupassa.

Toivottavasti miehesi saa kaipaamansa eron. Onhan se ikävää, jos puoliso elättää kotona lojuvaa kasaa, ja saa siitä kiitokseksi valitusta, kuinka miehen energiantarve häiritsee kotona lojuvaa kasaa.

Ehkä voisit etsiä itsellesi jännittävän uuden miehen lähimmästä vokísta? He eivät syö paljoa (ainakaan luonasi), ja muutenkin saat paljon omaa rauhaa?

Ai niin, se rahapuoli.. Joo, se on hankala. Kyllä nämä suomalaiset miehet ovat inhottavia!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ostoskärryjä saa vietyä autolle asti? Mitä mies tekee työkseen kun niin paljon kuluttaa? Ehdottomasti vaadit miehen mukaan kauppakasseja kantamaan, jos suurin osa ruoista menee kuitenkin hänen käyttöönsä. Toivottavasti et vielä maksa omista rahoistasi kaikkia toisen sapuskoja.

Vierailija
64/64 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on sama ongelma.

Syöjät ovat kuitenkin 14-16 v teinipoikia.

Syövät ihan hele-vetisti.

Pussi sämpylöitä on vain alkupala iltapalalla.

Hyi helevetín pedofíílíakka perkule. Alaikäisiin sekaantuminen on rikos myös naisille!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme