Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tietää milloin kannattaa erota?

Vierailija
27.01.2019 |

onko tämä vain ohimenevä tunne vai löytyykö pelastus? 10 vuotta suhdetta takana, toisen läsnäolo ahdistaa..

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ottaa joku pieni irtiotto, vaikka viikon loma ilman puolisoa. Jos toisen naama myös sen poissaolon jälkeen ärsyttää, niin todennäköisesti eroaminen on hyvä vaihtoehto.

Suhteessa pitää antaa välillä mahdollisuus myös omaan aikaa ja siihen että toista voi kaivata. 

Vierailija
2/10 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaipaa miestäni vaikka oltaisiin viikko erossa.

Ap tällä vastaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä sitä mietin itsekkin.

Vierailija
4/10 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos toisen läsnäolo on yhdentekevää, niin silloin rakkauden teko on antaa hänen mennä ja mahdollisesti löytää sellainen suhde jossa näin ei ole. Hyvin itsekästä pitää toista ihmistä jumissa suhteessa, jossa toisesta ei enää välitä.

Vierailija
5/10 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama tilanne. Mies ei vain ota onkeensa. Häntäkin ärsyttää minun läsnäolo, eikä halua edes keskustella kanssani, saati olla samassa tilassa. Jos puhun tai kysyn erosta tai terapiasta, suhteesta, poistuu paikalta. Mitä veetä tässä voi tehdä?

Vierailija
6/10 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla sama tilanne. Mies ei vain ota onkeensa. Häntäkin ärsyttää minun läsnäolo, eikä halua edes keskustella kanssani, saati olla samassa tilassa. Jos puhun tai kysyn erosta tai terapiasta, suhteesta, poistuu paikalta. Mitä veetä tässä voi tehdä?

EROTA. Siihen ei Suomessa tarvita lupaa toiselta.

Vierailija
7/10 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän sen tietää, kun ei enää halua olla toisen kanssa. Ainakin minä tiesin ja lähdin enkä taakarni katsonut. Takana 20 vuotta ja jälkeen päin ajateltuna paska suhde.

Vierailija
8/10 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos poikkis hakkaa 10 vuotena peräkkäin niin silloin voi olla syy harkita eroa

Vierailija
9/10 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei keskustelu hänen kanssaan enää onnistu ja huomaat että hän on haluton ottamaan (oikeasti) mitään ns. onkeensa sinulta

(vaikka sitten miten tosissasi asiasi esittäisit ja haluaisit keskustella 'asiat halki' hänen kanssaan)

Eli kun todellinen keskustelu mistään ei enää onnistu.

Silloin ei auta kuin todeta tilanne itse ja toimia sillä ainoalla (enää)mahdollisella tavalla, jonka hän  sinulle sillä asennoitumisellaan ja suhtautumisellaan sinuun sinulle  jättää. 

Vierailija
10/10 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin käy jos se puoliso ei ole samalla se paras ystävä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi