Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

itsetyydytys ei onnistu

Vierailija
27.01.2019 |

Kerron nyt erittäin nolosta ja minua kovasti vaivaamasta ongelmasta. Olen 19 vuotias tyttö, ja vielä neitsyt. Minulla on poikaystävä jonka kanssa haluaisin jo kokeilla.
En uskalla yrittää, koska sormettaminen ei onnistu. Saan vain yhden sormen sisään ja sekin sattuu aivan pirusti, eikä mahdu yhtään enempää. Olen yrittänyt esim kurkulla mutta se ei vain mene sisään vaan sattuu vain. Tämän takia en uskalla harrastaa seksiä koska sekään ei luultavasti onnistuisi :(
Tämä on todella nolo ongelma enkä tiedä kelle tästä puhuisin joten kerron nyt tänne. Onko kenelläkään vinkkejä tähän ongelmaan tai mistä saattaisi johtua?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko liukkautta tarpeeksi, esimerkiksi jotain rasvaa pienentämåån kitkaa

Vierailija
2/18 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisikohan käydä gynen juttusilla, ihan vaan varmistaaksesi ettei ole mitään fysiologista ongelmaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulluko jollain kurkulla aloittaa? Ei ihme ettei onnistu.

Vierailija
4/18 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan täysin sama ongelma ja haluaisin tietää mistä se johtuu, yksi sormi menee juuri ja juuri sisään, enempää ei mahdu mut sattuu aivan pirusti ja kun sitä on yrittäny ni sattuu sen jälkeen vielä 15min vaikka olisin ihan vain istumassa ja tekemässä läksyjä

Vierailija
5/18 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna vanhemman miehen ensin sovitella kaluaan sinuun. Sellainen osaa homman niin ettei satu ja saa sinut litimäräksi jolloin sisään työntyminen sujuu kuin itsestään. Minä voisin auttaa.

M49

Vierailija
6/18 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna vanhemman miehen ensin sovitella kaluaan sinuun. Sellainen osaa homman niin ettei satu ja saa sinut litimäräksi jolloin sisään työntyminen sujuu kuin itsestään. Minä voisin auttaa.

M49

No höpöhöpö näitä juttuja. Vanhat patut menkööt muualle.

Ap; mulla oli ihan sama ongelma nuorena. Poikaystäväni oli vuoden vanhempi kuin minä, eikä hänellä tosiaan ollut mikään pieni jota sovitella. Kaikki sujui lopulta hyvin , itse tapahtuma kesti muutaman työnnön, kipeää teki mutta suljin sen ulkopuolelle. Poikaystävä sai nopeasti mikä ei tosiaan tässä tilanteessa ollut haitta.

Opettele ensin masturboimaan niin että kiihotut ja saat orgasmin ilman sormien työntämistä sisään.

Sen jälkeen opettele kiihottumaan tai käyttämään edes liukkaria poikaystäväsi kanssa ja annat mennä. Se immenkalvon puhkeaminen sattuu jonkin aikaa ja ensimmäiset yhdynnät sattuvat, mutta se helpottaa aikaa myöden ja kun opit rentoutumaan.

Toki gynekologin vastaanotollakin kannattaa käydä, varsinkin kun/jos olet aloittelemassa säännöllistä seksielämää. Hän käy perusasiat kanssasi läpi.

Vierailija
7/18 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

OMG mikä provo ja miehet on niiiin innoissaan antamassa neuvoja :)

Vierailija
8/18 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo ja ällöäijät kuumina. Yäk. Kurkulla....kukaan kokematon ei aloita KURKULLA.

Vierailija
9/18 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan se kurkku tavallisesti päästä kapeampi ja kondomi estää bakteerit. Eikä tarvitse kaupan suurinta kurkkua ostaa tähän tarkoitukseen. Lopuksi voi ottaa kondomin pois, pestä kurkun ja syödä sen. Ekologista kun pesee myös sen kondomin, pistää perunajauhoa ja rullaa etu-keskisormella rullalle ja rullaa sitten peeniksen päälle.

Vierailija
10/18 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Provo ja ällöäijät kuumina. Yäk. Kurkulla....kukaan kokematon ei aloita KURKULLA.

No kokematonhan jos kuka juuri sillä KURKULLA saattaa ALOITTAA.

Vierailija
11/18 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienikokoinen värisevä hieromasauva (max 3cm paksu), kaupasta vesipohjaista liukkaria. Voitelet sen sauvan kunnolla ja sipaiset vakoonkin häpyhuulten väliin samaa ainetta. Sauvaan värinät päälle ja pidät sitä siinä vaolla niin, että värinä kohdistuu klittaasi. Tätä kun jatkat vartin verran, hiukan liikutellen sitä sauvaa vaolla, etsit siis makeimmat paikat. Kiihottuessa paikkasi liukastuvat sisältäpäin lisää ja samalla turpoavat. Jos satut saamaan orgasmin siinä sauvalla leikkiessä, se lopulta rentouttaa paikkojasi. Kun enimmät jännitystilat on ohi, on pimppasi vastaanottavainen ja voit hiljakseen alkaa työntää dildoa sisään sen verran syvälle, kuin hyvältä tuntuu. Anna olla siinä syvyydessä jonkin aikaa, sitten hieman ulospäin, taas sisälle. Pikku hiljaa sauva käy syvemmällä, paikkasi ehtiessä tottua siihen että siellä on jotakin sisällä. Yhtäkkiä huomaatkin, että sauva on kahvaa myöten sisälläsi, sitten vain sellaisella liikkeellä kuin itsestä parhaalle tuntuu, nautiskelemaan. Lopputuloksena seuraavilla kerroilla sauva uppoaa jo paljon helpommin ja pystyt nauttimaan siitä huomattavasti nopeammin. Kun sitten aikanaan alatte poikiksen kanssa yrittää, yllätyt miten helposti se luomukalu upposikaan sisällesi ja voit heti alusta saakka nauttia seksistä täysillä.

Vierailija
12/18 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pienikokoinen värisevä hieromasauva (max 3cm paksu), kaupasta vesipohjaista liukkaria. Voitelet sen sauvan kunnolla ja sipaiset vakoonkin häpyhuulten väliin samaa ainetta. Sauvaan värinät päälle ja pidät sitä siinä vaolla niin, että värinä kohdistuu klittaasi. Tätä kun jatkat vartin verran, hiukan liikutellen sitä sauvaa vaolla, etsit siis makeimmat paikat. Kiihottuessa paikkasi liukastuvat sisältäpäin lisää ja samalla turpoavat. Jos satut saamaan orgasmin siinä sauvalla leikkiessä, se lopulta rentouttaa paikkojasi. Kun enimmät jännitystilat on ohi, on pimppasi vastaanottavainen ja voit hiljakseen alkaa työntää dildoa sisään sen verran syvälle, kuin hyvältä tuntuu. Anna olla siinä syvyydessä jonkin aikaa, sitten hieman ulospäin, taas sisälle. Pikku hiljaa sauva käy syvemmällä, paikkasi ehtiessä tottua siihen että siellä on jotakin sisällä. Yhtäkkiä huomaatkin, että sauva on kahvaa myöten sisälläsi, sitten vain sellaisella liikkeellä kuin itsestä parhaalle tuntuu, nautiskelemaan. Lopputuloksena seuraavilla kerroilla sauva uppoaa jo paljon helpommin ja pystyt nauttimaan siitä huomattavasti nopeammin. Kun sitten aikanaan alatte poikiksen kanssa yrittää, yllätyt miten helposti se luomukalu upposikaan sisällesi ja voit heti alusta saakka nauttia seksistä täysillä.

Ilman sauvaakin voit omin sormin liukasteen kanssa omaa klittaa hoitaa ja kuvitella jotain rietasta, näinkin ne omat paikat valmistautuu ottamaan sisälle jotakin.

Vierailija
13/18 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M49

Toki gynekologin vastaanotollakin kannattaa käydä, varsinkin kun/jos olet aloittelemassa säännöllistä seksielämää. Hän käy perusasiat kanssasi läpi.

Eikö edes äiti ole lapselleen elämän perusteita opettanut, jos gyneltä pitää lähteä kyselemään värkin käyttöohjeita? Näissä kantimissako on nykynuorison osaaminen ja oman vartalonsa tuntemus?

Vierailija
14/18 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M49

Eikö edes äiti ole lapselleen elämän perusteita opettanut, jos gyneltä pitää lähteä kyselemään värkin käyttöohjeita? Näissä kantimissako on nykynuorison osaaminen ja oman vartalonsa tuntemus?

Siis gynekologin perusasioilla tarkoitan juurikin tutkimusta että kaikki on ok, jutella läpi ehkäisyasiat ja tarv kirjoittaa reseptin, kuukautisten läpikäyminen, rintojen omatarkkailu. Vaikka äiti olisi kuinka puhunut, silti nuorten naisten pitäisi käydä gynekologilla joissa ehkäpä tuntemattoman lääkärin kanssa asiat ja keskustelu saattavat olla luontevampia.

Vierailija
15/18 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottumaton värkki ja väärä tulokulma, painaa sormella emättimen seinämää, noin siinä käy!

Vierailija
16/18 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ihan täysin sama ongelma ja haluaisin tietää mistä se johtuu, yksi sormi menee juuri ja juuri sisään, enempää ei mahdu mut sattuu aivan pirusti ja kun sitä on yrittäny ni sattuu sen jälkeen vielä 15min vaikka olisin ihan vain istumassa ja tekemässä läksyjä

Meillä muuten samat mutta verta tulee joka kerta nenästä ja turpoaa kamalasti naama, kun rystyseen asti työntää.

Vierailija
17/18 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi tullut mieleenkään alkaa tunkea jotain KURKKUA p*lluun nuorena. No ei vieläkään sen puoleen. Ero onkin siinä, että olen oikeasti nainen, toisin kuin ap. 😇 Aito nainen / tyttö tietää, mitä sisään mahtuu ja mitä ei. Esim

yksi sormi riittää kovin.

Vierailija
18/18 |
25.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

N50+ kirjoitti:

Ei olisi tullut mieleenkään alkaa tunkea jotain KURKKUA p*lluun nuorena. No ei vieläkään sen puoleen. Ero onkin siinä, että olen oikeasti nainen, toisin kuin ap. 😇 Aito nainen / tyttö tietää, mitä sisään mahtuu ja mitä ei. Esim

yksi sormi riittää kovin.

Nuorena todellakin teki mieli kokeilla kaikkea omituista. Kurkku ei muuten ollut kovin hyvä