Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuleeko kissasta jotenkin erilainen, jos sitä ei vieroiteta ollenkaan emosta?

Vierailija
27.01.2019 |

Tuo meidän neiti on sellainen että jos vähänkään jotain tuhmaa tekemässä ja komentaa niin ihan säikkynä heti lopettaa, epävarma kokoajan tekemisistään, että onko tämä nyt sallittua. Toisia kissoja saa komentaa eikä niitä kiinnosta yhtään.

Jotenkin erilainen on tämä yksi jota ei ole vieroitettu

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emo vieroittaa itse pentunsa. Tarkoitatko, että on jäänyt samaan perheeseen kuin mihin syntyi ja elää edelleen emonsa kanssa? Ei mitään eroa, kun meillä on ollut monta kotiin jäänyttä kissaa. Onko käynyt niin, että tämä yksi pentu oli jo pienenä arempi eikä sitä siksi kukaan pennunhakija ottanut ja jäi siksi emon luo?

Vierailija
2/2 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emo vieroittaa itse pentunsa. Tarkoitatko, että on jäänyt samaan perheeseen kuin mihin syntyi ja elää edelleen emonsa kanssa? Ei mitään eroa, kun meillä on ollut monta kotiin jäänyttä kissaa. Onko käynyt niin, että tämä yksi pentu oli jo pienenä arempi eikä sitä siksi kukaan pennunhakija ottanut ja jäi siksi emon luo?

Just näin.  Emo vierottaa tse pennut ja "ajaa maailmalle". Kissoissa kuten hmisissäkn on erlasia luonteenpiirtetä.  Itse olen useamman kissan kasvattanut ja voin vakuuttaa että hyvin persoonallsta porukkaa ovat! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän