Kurkkasin sälekaihtimien välistä ulos pakkaseen ja näin ihmisen kävelevän siellä yksin. Onkohan sillä joku hätä?
Kun on tuollaiseen tappopakkaseen lähtenyt hortoilemaan. Pitäisikö soittaa hätäkeskukseen?
Kommentit (15)
Mä olin menossa kauppaan, ei hätää :D
Juokse perään ja pelasta hänet raahaamalla sisälle. Jos vastustee niin kalauta tajuttomaksi.
Mitä hätäkeskus sille enää voi tehdä? Oman onnensa nojassa on jos hullu on tuonne mennyt kävelemään vaikka varoitettu on!
Minäkin näin, ihan 5-10 min sitten! Ehkä kannattaa pysytellä sisällä, on varmaan tarttuvaa.
Minä rakastan kunnon talvipakkasia ja silloinkin eritoten tällaisia pyhäaamuja siksi, että liikkeellä ei ole juuri ketään ja saan ihan ylhäisessä yksinäisyydessäni käydä ulkoilemassa.
Suuri osa suomalaisista kärsii yksinäisyydestä.
Mikset mennyt käelylle mukaan juttelemaan vaikka vauva palstan aiheista ja kommenteista?
Olin kävelemässä hyvin pukeutuneena ja näin jonkun kurkkivan sälekaihtimien raosta, onkohan sillä hätä?
Kirkastakin on, liekö silmät kestää tuollaista?
Näyttikö omituiselta? Saattoi olla kohmeinen zombi
Älä vaan tule kyseleen mitään ja häiritseen mun rauhaa! Rakastan olla omissa oloissani ja kulkea YKSIN ! En jaksa typeriä ihmisiä ,rakastan vain koiria.
Minä näin äsken pikkupojan kulkevan edestakaisin reppu selässä. Olisikohan ollut yökylässä, mutta miksi kulki edestakaisin?
Ja pakkasta oli mittarin mukaan ...? Ja yksinäinen ihminen käveli ilman ulkovaatteitako?
Laita kuumaa mehua termoskannuun. Kun näät seuraavan kulkijan niin viet lämmikettä.
Oli varmaankin kiltti mies aamukävelyllä :(
Vierailija kirjoitti:
Oli varmaankin kiltti mies aamukävelyllä :(
itsemurha mielessä?
Yritä edes.