Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistaa yliaktiiviset ihmiset

Vierailija
26.01.2019 |

Mulla on useita ystäviä jotka ei kestä edes parin tunnin lento- tai automatkaa koska joutuvat istumaan.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mitenkään yliaktiivinen, päinvastoin, mutta vihaan paikallaan kököttämistä matkustaessa.

Vierailija
2/6 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät he ole mitään yli aktiivisia, vaan huolehtivat verenkierrosta ja siitä, että jalat eivät puudu turhaan. Sinunkin kannattaisi hieman liikkua ainakin parin tunnin välein lentokoneessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin matkustamista vihaan mutta en sen istumisen vuoksi

Vierailija
4/6 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole mitenkään yliaktiivinen, päinvastoin, mutta vihaan paikallaan kököttämistä matkustaessa.

Ajamme Lappiin ja takaisin täältä pääkaupunkiseudulta perheen kanssa 1-2 kertaa vuodessa ja matkat menevät aina ongelmitta. Parin tunnin välein pysähdymme oikomaan koipia ja vessataukoa pitämään. Ajamme vuorotellen mieheni kanssa ja matkat ovat jotenkin todella rentoja ja hyväntuulisia aina. Asenteesta se on kiinni.

Vierailija
5/6 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajamme Lappiin ja takaisin täältä pääkaupunkiseudulta perheen kanssa 1-2 kertaa vuodessa ja matkat menevät aina ongelmitta. Parin tunnin välein pysähdymme oikomaan koipia ja vessataukoa pitämään. Ajamme vuorotellen mieheni kanssa ja matkat ovat jotenkin todella rentoja ja hyväntuulisia aina. Asenteesta se on kiinni.

Ihanan kuuloista. Tuohon vielä herkuttelua, munkkikahvit matkalla ja karkkipussi autoon niin 10/10

Vierailija
6/6 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ahdistaa myös yliaktiiviset suorittajaihmiset, sellaiset jotka puuhastelee koko ajan jotain muka hyödyllistä. Tyyliin laittavat joka päivä kolmenlaista ruokaa alusta alkaen ja leipovat leivätkin itse, harrastavat liikuntaa töitten jälkeen ja vievät samalla taaperoita harrastuksiin 4 kertaa/viikko. Vaatteetkin ompelevat itse ja ovat niiiiin omavaraisia.

Voi että se ahdistaa, kun ovat sitten kireitä kuin viulunkielet ja lapset kärsii. Voisi sitä vähän hidastaa. Ja ihan vaan olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi