Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain tietää ettei mieheni näe minua enää naisena.

Vierailija
26.01.2019 |

Olen nykyään jokin äitiolento. Se taitaa selittää miksi seksiä ei pahemmin enää ole. Mutta muuttunko vielä joskus naiseksi hänen silmissään? Annanko olla vai yritänkö jollain muuttaa sitä miten hän ajattelee?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se iso ei ei jos nainen yrittää muuttaa miestä.

Vierailija
2/46 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekeydy jätkäksi. Rasittava ukko, mutta ei kai siinä muukaan auta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sulla edelleen on toosa ja isot tissit

Vierailija
4/46 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sulla edelleen on toosa ja isot tissit

Ilmeisesti mieheni päässä ne eivät ole ainoa määritelmä naisesta.

Ap

Vierailija
5/46 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäs varmaan huomioida sitä miestäkin välillä, ne kun tahtoo olla mustasukkaisia jopa omista lapsistaan.

Vierailija
6/46 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryhdy naiseksi jollekin muulle. Tehoaa yllättävän hyvin. Ei aikaakaan kun miehesi todellakin näkee sinut naisena.

Vierailija
7/46 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäs varmaan huomioida sitä miestäkin välillä, ne kun tahtoo olla mustasukkaisia jopa omista lapsistaan.

Mitä kaikkea tämä huomioiminen on? Mies ei todellakaan ole mustasukkainen lapsista.

Ap

Vierailija
8/46 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ryhdy naiseksi jollekin muulle. Tehoaa yllättävän hyvin. Ei aikaakaan kun miehesi todellakin näkee sinut naisena.

Jos petän ei tuo minua silloin ainakaan enää halua. Jos jätän mieheni tuntien hän antaa minun mennä.

Ap

Vierailija
9/46 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä kaikkea tämä huomioiminen on? Mies ei todellakaan ole mustasukkainen lapsista.

Ap

Mies on mustasukkainen lasten sinulta saamasta huomiosta. Samasta syystä esimerkiksi karhu-urokset tappavat pentuja.

Vierailija
10/46 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on yllättävän yleistä s-vinististen miesten kohdalla. Heillä on h-ora-madonna-syndrooma. Ja heitä on paljon.

Vierailija
11/46 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos petän ei tuo minua silloin ainakaan enää halua. Jos jätän mieheni tuntien hän antaa minun mennä.

Ap

Siinä tapauksessa olisin jo menossa.

Vierailija
12/46 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Mies on mustasukkainen lasten sinulta saamasta huomiosta. Samasta syystä esimerkiksi karhu-urokset tappavat pentuja.

Vaikea uskoa että olisi kyse siitä. Hän antaa lapselle enemmän huomiota ja hoitaa kuin minä.

Huomion häntä, haluan häntä mutta tuntuu ettei hän halua minua ja nyt tavallaan tuli selitys jos en enää ole nainen vaan vain äiti hänestä. En ymmärrä mitä olen tehnyt että hän noin ajattelee.

Ap

Vierailija
13/46 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Siinä tapauksessa olisin jo menossa.

En vaan haluaisi mennä. Hän on se jonka minä haluan. Lapsi on nyt reilut 2,5 vuotta kun tämä tuli hänen suustaan, että näkee minut äitinä ja itsensä isänä eikä meitä parisuhteen osina. Haluan että hän yhä näkisi meidän olevan muutakin.

Ap

Vierailija
14/46 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

o.O

Vierailija
15/46 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin miesten mielestä seksi on ikäänkuin likaista ja etenkin naiselle alentavaa. Eli vaikka seksistä nautittaisiin niin se naisen rooli seksissä nähdään silti jotenkin lutkamaisena. Äitiä tällaiseen tuhmaan rooliin on kuitenkin vaikea sovittaa, joten nainen aletaan helposti nähdä kokonaan seksittömänä.

Vierailija
16/46 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No saako sua tulla panemaan vai ei? Haluaisin työntyä sinuun takaa päin.

Vierailija
17/46 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on yllättävän yleistä s-vinististen miesten kohdalla. Heillä on h-ora-madonna-syndrooma. Ja heitä on paljon.

Onko mitään selitystä miksi äitiys juuri muutti minut hänen silmissään? Tai siis hänen lapsensa synnyttäminen kun yksi lapsi minulla oli jo kun tapasimme mutta silloin kaiketi olin ihan nainen. Nyt keittiöpsykologit auttakaa!

Ap

Vierailija
18/46 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Homoseksuaali. Ostat dildon ja pökkäät sillä yllättäen - joskus se auttaa palauttamaan ruotuun. Muussa tapauksessa:

Jätä se sika!

Vierailija
19/46 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta seksikkäitä alusvaatteita ja seksileluja. Ala aktiiviseksi ja houkuttele miehesi seksiin. Kyllä se pikkuhiljaa alkaa katsoa sinua muuna kuin äitinä.

Vierailija
20/46 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No saako sua tulla panemaan vai ei? Haluaisin työntyä sinuun takaa päin.

Tiedän että haluat. Siksi onkin hauska sanoa ettet saa.

Ap