Sinä joka olet juonut tänään alkoholia - miksi?
Miksi olet juonut myrkkyä, joka hiljalleen tuhoaa terveytesi ja tekee sinusta antisosiaalisen ihmisen, joka valehtelee, mutta esittää rehellistä?
Kommentit (32)
Eikä tee. Olen jotain juonut tänään koska ostin, teki mieli kaupassa eikä mitään tekemistä tänään.
Koska voin ja kaikki täältä jossain vaiheessa lähdetään 😂
Olen kokenut elämäni hienoimmat naisseikkailut humalassa
Ei tiedä mitä jännää tänään vauvalla tapahtuu...
Joo, kyllä nyt huomaa että on terveys tuhoutumassa kun mies joi peräti yhden oluen ja itse siitä pari hörppyä otin. Ei olisi kannattanut, tunnen kuinka toinen jalka on jo haudassa!!! :((
Haluan turruttaa tunteita, mitä ei saisi olla.
Tein koko illan kotitöitä miehen maatessa sohvalla katsomassa Netflixiä. Nyt otan viiniä ihan vaan sen takia, kun miehellä on tipaton tammikuu ja tiedän että senkin tekisi mieli ottaa lasillinen. Maistuu muuten tosi hyvälle...
Vierailija kirjoitti:
Eikö harmita, että olet ollut silloin humalassa? Olisi ollut paljon hienompaa selvinpäin. Vai eikö ollutkaan niin kivaa, joten hyvä että pää oli vähän turtana eikä muista aivan joka yksityiskohtaa?
Vierailija kirjoitti:
Newsflash: Ne tulevat entistä voimakkaampina takaisin.
Ihan yksinkertaisesti nautinnon vuoksi. Pidän monista viineistä ja oluista. Makunautinnon lisäksi pari lasillista rentouttaa mieltä. En koe, että maltillinen käyttö vaikuttaisi merkittävästi terveyteeni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö harmita, että olet ollut silloin humalassa? Olisi ollut paljon hienompaa selvinpäin. Vai eikö ollutkaan niin kivaa, joten hyvä että pää oli vähän turtana eikä muista aivan joka yksityiskohtaa?
Toki olisi ollut hienompaa hymyillä naisille selvin päin ja odotellla aloitteita.
Ihan perus. Halusin rentoutua ja nauttia hyvästä viinistä työviikon jälkeen. Nyt saunanraikkaana nukkumaan rakkaani viereen. Öitä ap!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistutat yhtä elämämkoululaista, joka saarnaa tällä palstalla.
Tällaista naisseikkailua en odottanut.
Taidan ottaa lisää viiniä tylsyyteen.
Miksi alkoholia juomattomilla on usein juuri tuollainen supernegatiivinen asenne toisten juomiseen? Ja vielä valtava tarve yrittää kontrolloida toisten juomista. Yleensä ei edes uskota, että joku voi juoda kohtuudellakin, vaan kaikki on muka juoppoja.
Juon unohtaakseni asian jonka olen onneksi jo tämän päivän osalta unohtanut. Huomenna yritän unohtaa sen taas.
-Pera
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Newsflash: Ne tulevat entistä voimakkaampina takaisin.
Arghhh 😬
Vierailija kirjoitti:
Miksi alkoholia juomattomilla on usein juuri tuollainen supernegatiivinen asenne toisten juomiseen? Ja vielä valtava tarve yrittää kontrolloida toisten juomista. Yleensä ei edes uskota, että joku voi juoda kohtuudellakin, vaan kaikki on muka juoppoja.
Ja kaikki juopotkaan ei ole edes häiriköitä. Minun isoisäni oli melkoinen kaljaveikko, mutta humalassakin aina sopuisa ja huumorimies. Ja ennen kuin joku epäilee, niin ei kuollut alkoholiin, vaan työtapaturmassa ja ihan selvin päin.
Kieltäydyn syömästä illallista ilman viiniä/olutta.
Iltaisin otan usein myös Irkkuviskin.
Käytän alkoholia kulttuurillisista syistä.
alkkiksiin kyllästynyt kirjoitti:
Miksi olet juonut myrkkyä, joka hiljalleen tuhoaa terveytesi ja tekee sinusta antisosiaalisen ihmisen, joka valehtelee, mutta esittää rehellistä?
Olen matkoilla. Ja päättänyt jo lopettaa kokonaan.. ennen join enemmän ja tajusin olevani riippuvainen, todellisuutta pakoileva. Nykyään kun juo vain 1-2annosta harvoin niin ihan sama lopettaa kokonaan. Maistuu vaan pahalle ja närästää. Se 2annosta ei riitä mun addiktoituvalle eskapistiluonteelleni, ja enempää ei taas anna periksi selkäranka juoda. Joten sama lopettaa kokonaan. Se ihana tunne kun joku vodkashotti nousee päähän ja se on sokka irti.. en voi tehdä enää sellaista. Joten lopetan kokonaan. Joku voi sanoa mitä sitten,vedä kännit?! Mä en voi. Se tuhoaa mut ja elämäni. Jos ei kertarytinällä niin hitaasti mutta varmasti. Mitä nyt huomenna ja sunnuntaina käyn oluella tai viinillä tms mutta taidan alkaa absolutistiksi sitten. Hyvästi ihana alkoholi.
Mä ooon juonu 3 vuottta jo päivää alkoholia. Miksi juoon niin aikaa kuluu nopeaammin lopppuun ja kuoleee pois nopeaammiiin.