Kuinka moni heteromies on kokeillut homoseksiä?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EI voi olla täysin hetero jos sama sukupuoli kiinnostaa, tiesitkö?
Ei kai sitä kertakokeiluun tarvitse muuta kuin kiinnsotuksen kokeilla kerran, eikä kerta homoksi tee.
Heteroa ei kiinnosta miehet seksuaalisesti, ei kertaakaan.
Kyllä heteroa voi ihan hyvin kiinnostaa seksikokeilumielessä kertaalleen olla toisen miehen kanssa, ei se homoksi vielä tee. esim. pokeleffoissa miesnäyttelijä, jolle käsikirjoitukseen on kirjoitettu homokohtaus ryhmäsessiossa ei tee tuosta miesnäyttelijästä homppelia.
Ihan samalla tavalla kuin sm-leikkien kokeileminen ei tee kenestäkään dominaa/masteria tai subia, eikä masturbointi runkkaria. Se on vain kokeilunhalua!
Ei homoksi teekään, vaan biseksuaaliksi. Miksi on niin vaikea myöntää olevansa kiinnostunut molemmista sukupuolista, eihän siinä mitään pahaa ole. Heteroseksuaalisuus tarkoittaa sanana sitä, että sama sukupuoli ei kiinnosta seksuaalisessa mielessä. Jos on biseksuaalisia taipumuksia, niin kokeilut kiinnostavat.
Hetero harrastaa seksiä vain vastakkaisen sukupuolen kanssa, homo vain saman sukupuolen kanssa ja biseksuaali molempien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Hetero harrastaa seksiä vain vastakkaisen sukupuolen kanssa, homo vain saman sukupuolen kanssa ja biseksuaali molempien kanssa.
Ei. Hetero rakastuu vain vastakkaiseen sukupuoleen, homo vain omaansa ja bisse molempiin.
Seksiä voi harrastaa kerran tai useammin minkä kanssa tahansa sen pahemmin lokeroimatta. Vaikka sitten itsensä kanssa olematta pelkkä r-nkkari.
Minulla on ollut spermaa pulppuava kulli suussa ja laukesin itse miehen suuhun. Shemalea olen käynyt myös naimassa. Ei minkään sortin tunteita, vain pelkkää kiimaa..
Jos nyt on pakko luokitella, niin käsittääkseni luokittelu tehdää yleensä sen mukaan miten henkilö pääsääntöisesti käyttäytyy:
Heteroseksuaali - seksuaalisen halun kohteena on pääsääntöisesti vastakkainen sukupuoli
Homoseksuaali - seksuaalisen halun kohteena on pääsääntöisesti oma sukupuoli
Bi-seksuaali - seksuaalisen halun kohteena on pääsääntöisesti molemmat sukupuolet
Kertakokeilu ei kenenkään seksuaalisuutta määritä, mutta jos niistä kokeiluista tuppaa tulemaan tapa, niin sitten voi jo ajatella sitä suuntautumisena.
Kyllä on vaikeaa... kun täytyy ensin määritellä mikä on. Mikset vaan vastaa että olen vaikkakin olen ukm
Kyllä heteroa voi ihan hyvin kiinnostaa seksikokeilumielessä kertaalleen olla toisen miehen kanssa, ei se homoksi vielä tee. esim. pokeleffoissa miesnäyttelijä, jolle käsikirjoitukseen on kirjoitettu homokohtaus ryhmäsessiossa ei tee tuosta miesnäyttelijästä homppelia.
Ihan samalla tavalla kuin sm-leikkien kokeileminen ei tee kenestäkään dominaa/masteria tai subia, eikä masturbointi runkkaria. Se on vain kokeilunhalua!