Veikkauksen piste kaupan kassalla?
Mitä mieltä? Varsinkin lauantaisin, keskellä pahinta ruuhkaa joku pappa kaivaa povaristaan nipun ryppyisiä tositteita. Kassa hikoilee, jonottajat hikoilevat, pappa ei osaa sanoa uusitaanko ja jos niin mitkä pelit. Usein on vielä ärrä nurkan takana.
Kommentit (12)
En mene semmoiseen kauppaan ollenkaan, jossa on kassalla veikkauskone.
Esim. K-marketit!
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä? Varsinkin lauantaisin, keskellä pahinta ruuhkaa joku pappa kaivaa povaristaan nipun ryppyisiä tositteita. Kassa hikoilee, jonottajat hikoilevat, pappa ei osaa sanoa uusitaanko ja jos niin mitkä pelit. Usein on vielä ärrä nurkan takana.
Miksi se kassa hikoilee?
Eihän ne pelit sen ole, yleensä ne jonon aiheuttajat ovat asiakkaat...
Vierailija kirjoitti:
Itse en ainakaan kehtaa ostaa niitä pelejä tai laittaa tarkistusta jos on jonoa.
Sama juttu, en myöskään. Noloa tukkia se kassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi se kassa hikoilee?
Eihän ne pelit sen ole, yleensä ne jonon aiheuttajat ovat asiakkaat...
Kassa hikoileetietenkin jonottajien puolesta, plus siksi, että pablon tositteet ovat niin tuhannen rytyssä, ettei kone tahdo huolia niitä. :D
Kyllä se on hidastava tekijä. - Uusitaan tuo ja tuota ei tai sittenkin tuo. Ja tämä tuplataan , mutta tuo taas triplataan vai oliko se toisin päin. Jonossa useampi huokaa ja toppavaatteissa tulee kuuma.
Miksi se kassa hikoilisi asiakkaiden puolesta?
Jokainen asioi omalla vuorollaan ja omilla asioillaan
Monet eivät vieläkään tajua sitä,että veikkaukset voi lyödä samaan kassaan muiden ostosten kanssa. Joskushan on ollut niin, ettei voinut. Eli ensin maksetaan muut, sitten aletaan kaivaa sitä tositepinoajostain seitsemän sylen syvyydestä.
Teen tätä jatkuvasti, se on kaupan ongelma, jos ei ole työvoimaa tarpeeksi. Hidastaahan se, mutta mitä sitten, koska eivät ne sitä ilmaiseksi tee.
Minä laitan veikkaukset Ärrällä.
On ollut ongelmia K-kaupan kassalla niiden kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Minä laitan veikkaukset Ärrällä.
On ollut ongelmia K-kaupan kassalla niiden kanssa.
Niinpä. Ärrän myyjä on saanut kunnon koulutuksen hommaan, kassa ehkä vain hätäisen perehdyksen, joka pitäis heti muistaa.
Vierailija kirjoitti:
Monet eivät vieläkään tajua sitä,että veikkaukset voi lyödä samaan kassaan muiden ostosten kanssa. Joskushan on ollut niin, ettei voinut. Eli ensin maksetaan muut, sitten aletaan kaivaa sitä tositepinoajostain seitsemän sylen syvyydestä.
Osa porukkasta maksaa erillään, koska luotolla ei voi maksaa veikkausta tai peli tulee jollekin toiselle.
Ei mua haittaa vaikka joku vanhus haluaa tarkustuttaa ne kymmenet lappunsa ja jonoa kertyy. Mulla on työaika ja pomo, jonka pitäis hoitaa tarpeeksi työvoimaa. Tarkoittaa siis että mä voin tunnin tarkastaa eläkeläisen lottolappuja ja jono seisoo eikä sille voi kukaan mitään koska työt on tehtävä.
Itse en ainakaan kehtaa ostaa niitä pelejä tai laittaa tarkistusta jos on jonoa.