Muutaman tunnin kuluttua lähdetään Finnairin Airbus A350:n kyydissä kohti Singaporea
Sieltä matka jatkuu Balille ja Borneoon. Takaisin Suomeen helmikuun lopulla :)
Tämä on minun ja mieheni kesäloma :)
Toivottakaas meille hyvää matkaa!
Kommentit (28)
Hyvää matkaa! Me tultiin ennen joulua useamman viikon Aasian kierrokselta. Ensi syksynä mennään taas takaisin kiertelemään. Matkailu on ihanaa :)
Borneo kuulostaa mielenkiintoiselta. Bali on aika tylsä. Ei kannata odottaa balilta siis liikoja. Mutta hauskaa matkaa!
Täältä kanssa terkut matkaajille! Itse olen pian lähdössä Pariisin kautta lomailemaan Senegaliin.
Vierailija kirjoitti:
Borneo kuulostaa mielenkiintoiselta. Bali on aika tylsä. Ei kannata odottaa balilta siis liikoja. Mutta hauskaa matkaa!
Bali ei ole ollenkaan tylsä vaan todella ihana saari, kunhan välttelee niitä turistirantoja. Me asuttiin puoli vuotta bungalowissa saaren sisäosissa ja hienoa oli!
Muistakaa sitten ihan suosiolla istua kun niin pyydetään. Seisominen eli pennastelu ei kannata.
Vierailija kirjoitti:
ajattelit sitten pöllyttää aimo annoksen hiilidioksidia ilmakehään yhdessä miehesi kanssa.
Mua kyllä aidosti säälittää ihmiset, jotka jättävät lennot lentämättä ilmastonmuutosvouhotuksen takia.
Meneeks se Ukrainan kautta? Onnea matkaan.