Mitä herkkua kaupasta?
Olen lähdössä kauppaan ja viikonloppuherkkuihin olisi lupa.
Kommentit (27)
"Viikonloppuherkkuihin olisi lupa". Oletko lapsi?
Ajattelin, että vichyä, sipsiä, dippiä, suklaata tai keksiä, mutta mitä suklaata tai keksiä?
Vierailija kirjoitti:
En ole lapsi. Ap
Doris-keksejä ja uutta Fazerin Dumle-suklaata
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin, että vichyä, sipsiä, dippiä, suklaata tai keksiä, mutta mitä suklaata tai keksiä?
Ihan outo kysymys.
Mistä me voidaan tietää mieltymyksesi.
Jos vaikka ehdotan appelsiininmakuisia Jaffakeksejä ja mintunmakuista Fazeriinasuklaata, saatat kohta tulla kertomaan, ettet voi sietää appelsiinia, tai minttua.
Osta hyvä ihminen ihan sitä, mikä on omasta mielestäsi hyvää ja mistä nautit eniten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole lapsi. Ap
Mihin sä lupaa sitten tarvitset?
Stilton sinihomejuustoa, Le Pain des Fleurs tattarinäkkileipiä ja kypsiä päärynöitä.
Hyviä vinkkejä, koitan muistaa kaiken. On paljon uutuuksia esim. Kettu-keksit, dumlesuklaa, joista en tiedä yhtään mikä on laadukasta ja hyvää. Ap
Vierailija kirjoitti:
Doris-keksejä ja uutta Fazerin Dumle-suklaata
En ole ap mutta kiitos vinkistä! Doris keksejä ostan tänään. Ja varmaan haen cittarista sen 5 suklaalevyä kympillä satsin 😂
Ja mulla on neljä lasta ja yksi lapsen kaveri täällä eli ei onneksi tarvi yksin vetää.
Jätä se sika jos joudut lupaa kyselemään mitä syö!
Minä kokeilisin niitä pihlaja keksejä. Tosin rakastankin kettu karkkeja. On jo pitkään ollut tarkoitus kokeilla itsekin, mutta olen vähän neuroottinen rahan kulutuksen suhteen joten on vielä jäänyt kauppaan.
Kysyn itse itseltäni luvan vain perjantaisin. Nyt reippaasti kauppaan! Ap
Vastattiinpa tähän ketjuun kurjasti. Perusav-mamma aloittanut viikonlopun näin lapsilisäpäivänä avaamalla sidukan ja toisenkin ja nyt laskuhumala tekee kiukkuiseksi.
Itse asiaan. Minun tekisi mieli Alku karkkeja. Niitä vaan ei mistään saa, joten irtokarkkia tai englannin lakritsaa. Saunasiideri hiihtolenkin jälkeen ja samalla katson Voicea.
Vierailija kirjoitti:
Vastattiinpa tähän ketjuun kurjasti. Perusav-mamma aloittanut viikonlopun näin lapsilisäpäivänä avaamalla sidukan ja toisenkin ja nyt laskuhumala tekee kiukkuiseksi.
Itse asiaan. Minun tekisi mieli Alku karkkeja. Niitä vaan ei mistään saa, joten irtokarkkia tai englannin lakritsaa. Saunasiideri hiihtolenkin jälkeen ja samalla katson Voicea.
Kurjasti? Missä kohtaa?
Vierailija kirjoitti:
Laskuhumalassa perjantaina puoli viideltä? Laskuhumalassa ei noin muutenkaan tee mieli karkkia tai muuta makeaa.
Kaljaa ja siideriä.