Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisellisuus miesten silmin katsottuna

M37
25.01.2019 |

Olen naisellisiin naisiin mieltynyt herrasmies.

Ihmettelen aina miksi osa naisista ei panosta ulkonäköönsä kun taas toiset laittavat hiuksensa ja meikkinsä huollellisesti joka päivä.

Kiinnostaisi tietää miksi päivittäin laittautuvat naiset tekevät niin, joukossa on myös naimisissa olevia lapsen äitejä eli mistään sinkkujen seuranhausta ei ole kyse ainakaan kaikkien osalta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni pitää itsestään hyvää huolta, ja on aina (siis aina, vaikka olisi puutarhatöissä!) kauniisti laitettu ja hyvällä maulla puettu - ei siis aina mitään korkokenkiä, täysiä meikkejä, jne., vaan tilanteen mukaan tietenkin, mutta aina tosi kivasti.

Luulisin, ettei hän tee sitä varsinaisesti minun vuokseni, ja toivon ja uskon, ettei hän tee sitä muidenkaan miesten vuoksi, vaan lähinnä itsensä. Lisäksi hänet on kasvatettu eteläeurooppalaisessa maassa, jossa ulkoinen olemus on erityisen tärkeää, sekä naisille että miehille, ja miellyttävä ulkonäkö kuuluu hyviin tapoihin.

Vierailija
2/5 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta naisellisuus on paljon muutakin kuin ulkonäkö. En koe olevani luonteeltani kovinkaan perinteisen naisellinen. Mutta sitä ei nyt tässä taidettu kysyä :)

Ulkonäköni taas on hyvinkin naisellinen, pukeutumistyylistä hiuksiin ja meikkiin. Minusta laittautuminen on yksinkertaisesti kivaa, se lisää elämään iloa ja värejä. Se saa minut tuntemaan itseni seksikkääksi ja kauniiksi. Minulle seksi on tosi tärkeää ja ulkonäöstä huolehtiminen on yksi osa viehätysvoiman ylläpitoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse laittaudun, koska siitä yksinkertaisesti tulee itsevarmempi olo. Sinkkuna toki nautin saamastani huomiostakin, mutta tuolloinkin pidin huolta itsestäni pääsääntöisesti itseni takia. Toisaalta luulen etten jaksaisi panostaa ulkoiseen puoleen niin paljon, jos olisi lapsia :)

Jos joku nyt sattuu kaipaamaan sitä, että vaimo laittautuis enemmän, niin kehukaa vaimojanne sillon, kun hän tekee niin (kaikki ei tietty sinne teatteriinkaan ym. jaksa nähdä sitä vaivaa) ;)

Vierailija
4/5 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas että on nainen kohillaan kun pitkät hiukset nopeasti laitettu ( ei laittamalla laitettu) nutturalle tai ponihännälle , valkoinen perus t paita päällä , ja elämää nähneet suht tiukat farkut päällä , väsäilee tohkeissaan jotain , ruokaa, kukkajuttuja ymym , miehet tykkää näistä enemmän kuin ns. Ruotsinlaiva "lookista"

Ja jos nuori niin farkut mallia matala vyötärö ja tiukka t paita ja ruskeat bootsit , kyllä lähtee.

Jos hiukset on mallia "tukka" ni ollaan jo puoliksi hävitty , ihmettelen suurimman osan polkkatukkia , kauheita.

Vierailija
5/5 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Polkantahtiin kirjoitti:

Jestas että on nainen kohillaan kun pitkät hiukset nopeasti laitettu ( ei laittamalla laitettu) nutturalle tai ponihännälle , valkoinen perus t paita päällä , ja elämää nähneet suht tiukat farkut päällä , väsäilee tohkeissaan jotain , ruokaa, kukkajuttuja ymym , miehet tykkää näistä enemmän kuin ns. Ruotsinlaiva "lookista"

Ja jos nuori niin farkut mallia matala vyötärö ja tiukka t paita ja ruskeat bootsit , kyllä lähtee.

Jos hiukset on mallia "tukka" ni ollaan jo puoliksi hävitty , ihmettelen suurimman osan polkkatukkia , kauheita.

On totta, että polkkatukat on seksintappajia.