Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko miehesi ylipainoinen?

Vierailija
25.01.2019 |

Kysymys otsikossa.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Kuten myös minä.

Vierailija
2/22 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Enkä minäkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On lievästi, BMI noin 25. Kuten yllätten minullakin.

Vierailija
4/22 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkaisen on mahaa. Mulla tosin paljon enemmän.

Vierailija
5/22 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Ihan saman painaa kuin 45 vuotta sitten tavatessamme. Hoikan ja normaalin rajoilla. Ei juo kyllä alkoholia ja lenkkeilee monesti viikossa edelleen. Itse olen myös normaalipainoinen.

Vierailija
6/22 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän, painaa enää noin 100 kg

Painoi 160 kg kun tapasimme, eli oli roimasti ylipainoinen. Paino lähti tippumaan hiljalleen suhteemme myötä. Itse olen aina ollut hoikka.

Vierailija
7/22 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoindeksin mukaan olisi, mutta vatsa on niin litteä ettei häntä voi millään ylipainoisena pitää. Ei edes mikään erityisen lihaksikas, vaikka jäntevä onkin.

Vierailija
8/22 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, sairaalloisen ylipainoinen 😤 Selittelee ylipainoaan monilla eri tavoilla kuten, että ylipaino kulkee heidän suvussa, kilpirauhasen vajaatoiminnan vuoksi paino ei tipu ym.ym. Luulee syövänsä vähän, mutta katsoo läpi sormien kaikki iltasipsit ja - karkit, oluet ja viinit. Yrittää aina silloin tällöin laihduttaa ja toivoo kannustusta siihen, mutta aika nopeasti repsahtaa taas samaan ruokailutapaan.

Vierailija
9/22 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, enkä minäkään. 

Vierailija
10/22 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan. Eläkeiässä pieni pyöreys voi tutkimusten mukaan olla terveellistä, mutta sitä nuoremman ihmisen lihavuus ei koskaan. Ylipainoiset pariskunnat voisivat tsempata toisiaan liikkumaan ja syömään terveellisemmin sen sijaan että lösähdetään yhdessä sinne sohvalle sipsipussin kanssa. Tiedän tämän olevan epäsuosittu mielipide, mutta suoraan sanoen tuntuu todella epäreilulta veronmaksajana kustantaa näiden tietoisesti terveytensä pilaavien hoitoja. Kannatan vahvasti korkeampaa verotusta epäterveellisille herkuille siinä missä tupakalle ja alkoholillekin. 

Vierailija
11/22 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ylipainoa ja vatsaa. Onneksi on kuitenkin aktiivinen ihminen, eli ei kasva kiinni sohvassa. Yhdessä käydään myös lenkillä. Mies on erittäin kiinnostunut ruoasta, ja on jonkin sortin kulinaristi. Hän myös kokkaa kaikki ateriamme. Mies vain pitää ihan liikaa hyvästä ruoasta, ja syö liian suuria annoksia. Ainakin 10 kiloa saisi kyllä karistaa pois.

Vierailija
12/22 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan itse,en ole koskaan ollut ylipainoinen.

Vierailija
13/22 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enkä usko, että hänestä ikinä saa ylipainoista ellei joudu pyörätuoliin. Mieheni rakastaa urheilua ja huolehtii hyvinvoinnistaan. Nuorena tavatessamme hän oli alipainon puolella (samoin minä), mutta on vanhemmiten saanut massaa. Vanhemmitenhan testosteroni lähtee laskuun enkä järkyttyisi jos mies vähän lihoisi. Tuskin kuitenkaan ihan muodottamaksi sillä on määrätietoinen ja aika ankara itselleen.

Vierailija
14/22 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

alle satakilonen ei oo mies

Vierailija
15/22 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se, tarkemmin sanoen merkittävästi ylipainoinen (minä en ole ylipainoinen).

Vierailija
16/22 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lievästi lihava, osa selittyy lihaksilla, mutta kyllä vatsaakin löytyy.

Vierailija
17/22 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

alle satakilonen ei oo mies

Voi helvata mikä läski mun mies olisi, jos olisi 100kg. On kuitenkin 160cm pitkä.

Vierailija
18/22 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lievästi, BMI on kuitenkin selvästi alle 30. Hän on lihaksikas ja raamikas, mutta vähän löytyy mahaakin. Liikkuu säännöllisesti, mutta ruokavaliossa olisi petrattavaa.

Minä olen normaalipainon puolella, BMI on 23. Vähän on paino viime aikoina päässyt nousemaan, minäkin syön liikaa makeaa (laskiaispullat <3).

Vierailija
19/22 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on eikä haittaa yhtään. 😘

Vierailija
20/22 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, enkä ole myöskään minä. Mieheni on ollut aina solakka ja atleettikroppainen. Olisin surullinen, jos hän olisi päästänyt hyvännäköisen, urheilulla ja terveellisillä elämäntavoilla hankitun kroppansa rupsahtamaan. Ihan yhtä hyvältä hän näyttää, kuin tavatessamme 1983.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi