Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pelko raskaudesta

25.01.2019 |

Hei!

Alkuun tietoa, olen syönyt epillereitä n.5v ilman ongelmia, ennen yasminea ja nyt vaihdoin Diane Novaan (taukoviikko olisi ollut n. 2vkoa sitten, skippasin lääkärin kehoituksella).

Päätin tehdä maanantaina rfsu raskaustestin kun skippasin taukoviikon. En tehnyt testiä aamu virtsasta, mutta sain positiivisen tuloksen, jokseenkin testi näytti omituiselta sillä olen ennen tehnyt vain digitalisia testejä. Tein toisen ja kolmannen testin samasta virtsasta jotka olivat negatiivisiä, mutta otin yhteyttä ehkäisyneuvolaan ja pääsin samana päivänä käymään heillä, testi myös negatiivinen. Varattiin kuitenkin uusi aika keskiviikolle, koska raskaus olisi ei toivottu ja jos olisin raskaana abortti olisi ainoa vaihtoehto. Kotiin tullessani tein clear blue testin, negatiivinen.

Asia kuitenkin stressaa, joten tein tiistai, keskiviikko ja torstai aamuna aamuvirtsasta negatiivisen testin ja torstai iltana vielä uudem negatiivisen kun oli vähän etova olo. Perjantai aamuna myös negatiivinen. Menkat minulla on viimeksi olleet 19.12-25.12. Seksin aikana mies ei myöskään tule sisääni.

Alan olla hysteerinen noiden testien kanssa, ja mietin onko tämä mahdollista että ensimmäinen testi vain näytti väärin tai tein sen väärin. Epillerit otan joka päivä samaan aikaan ja en ole oksennellut tai ripuloinut. Tuntuu että alan menettämään mielenterveyteni tehdessä näitä testejä ja syynatessa niitä taskulamppujen ja kaiken mahdollisen kera. Haluaisin verikokeisiin mutta ehkiksen mielestä ei ole järkeä jos negatiivinen testi, en vain saa mielenrauhaa.

Lasta tosiaan emme halua, ja raskaus olisi tällä hetkellä niin ei toivottu kun olla ja voi.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla