Mies, voisitko olla DP:tä BB:nä naisen ja toisen miehen kanssa?
Jos kaksi miestä panee naista samaan reikään yhtäaikaa, mies, voisitko tehdä sitä paljaalla siten että toinenkin mies on paljaalla? Miten suhtautuisit toiseen kulliin, jonka hinkkaa omaasi?
Kommentit (8)
Tämä jäi valitettavasti kokeilematta viime DP:ssä. Kyllä siinä se pimppi on se objekti, mihin keskitytään ja kyllähän se kaverin mela sieltä välilihankin läpi tuntuu, että tuskin ero siihen mitenkään valtava on. Sen verran rajoja olemassa, että varmaan löisin päähän toista äijää jos laukeaisi sisään samaan aikaan. Kaikki Friendly Fire -jutut on osoitus nolosta kalunhallinnasta ja siitä kyllä saa sitten kuulla koko loppuelämänsä.
Vierailija kirjoitti:
Tämä jäi valitettavasti kokeilematta viime DP:ssä. Kyllä siinä se pimppi on se objekti, mihin keskitytään ja kyllähän se kaverin mela sieltä välilihankin läpi tuntuu, että tuskin ero siihen mitenkään valtava on. Sen verran rajoja olemassa, että varmaan löisin päähän toista äijää jos laukeaisi sisään samaan aikaan. Kaikki Friendly Fire -jutut on osoitus nolosta kalunhallinnasta ja siitä kyllä saa sitten kuulla koko loppuelämänsä.
Panitte siis eri reikiin, jos väliliha oli välissä? Kysymys oli samaan reikään panemisesta, jossa paljaat ja kovat kullit hinkkaavat toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Panitte siis eri reikiin, jos väliliha oli välissä? Kysymys oli samaan reikään panemisesta, jossa paljaat ja kovat kullit hinkkaavat toisiaan.
No niinhän mä sanoin, ettei vaan tullut mieleen koittaa. Olisi varmasti ainakin suostunut yrittämään DP:n päälle.
Mutta sulla on hieman outo näkökulma asiaan. Ei ainakaan normaalit heterot mieti sitä kullin kautta, vaan pimpsan äärimmäisellä täyttämisen näkökulmasta.
tottakai, olen tehnyt dp vaginapanon useaan kertaan tai ihan normi dp kymmeniä kertoja
RAFAXL
Samaa mieltä edellisten kanssa, tottakai onnistuu. Pari kertaa kokeiltu DP sekä eri reikiin, että samaan. Molemmat pillussa paljaltaan tuntuu hyvältä (olen hetero), mutta on teknisesti paljon vaikeampaa kun eri reikiin paneminen koska lipsuu herkästi ulos ja oikea rytmi on tärkeää. Fyysisesti tuplapano tuntuu miehelle paremmalta kun normiseksi.
Todellakin panisin! Ajatus kahdesta kovasta kyrvästä samaan aikaan pillussa on itse asiassa aivan hiton houkutteleva. Olisi heterona kiinnostava tietää, miltä toinen kulli omaa kullia vasten pillussa tuntuis. Tai suussa Mutta nainen siihenkin tarvittaisiin mukaan, muuten ajatus kullista kullia vasten ei houkuttele.
Ehkä voisinkin, jos rouvaa jostain syystä alkaisi moinen kiinnostaa.
Ei se varmaan kumien kanssa onnistuisikaan, hankautuisivat rikki.