Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jemmaa lasten alusvaatteita

Pedarinvaimo(ko?)
24.01.2019 |

Olemme olleet naimisissa mieheni kanssa 6 vuotta ja meillä on kaksi tytärtä (11 ja 4 v) , vanhempi entisestä suhteestani. Ensimmäiset kuukaudet yhdessä sujuivat hyvin mutta sen jälkeen vanhempi alkoi "aristaa" isäpuoltaan. Pistin tämän vain ujouden ja keskivaikean autismin ym ym piikkiin. Mies on ollut aina kiinnostunut tutustumaan vanhimpaan lapseen enkä ole huomammut hänessä mitään ns. epäilyttävää. Nyt kuitenkin makuuhuonetta siivotessani löysin sängyn alta laatikon mikä ei varmasti ole ollut siellä ennen. Ajattelin miehen vain ostaneen uudet kengät tai muuta, mutta sieltä paljastui tarkempaa tutkimusta tehdessäni tyttöjemme likaisia, kadonneeksi luulleitani alusvaatteita. Suurimmaksi osaksi vanhemman. Olen järkyttynyt ja ajatus kuvottaa. Olenko yhdessä pedofiilin kanssa? En uskalla kysyä asiasta mieheltä koska hänellä on ollut tapana äityä väkivaltaiseksi riitatilanteissa. Oksettaa enkä tiedä mitä tehdä. Apua!!!

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se, ei oo tervettä tollanen

Vierailija
2/39 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono trolli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt äkkii h#elvettiin sielt

Mun isä teki just samaa ja istuu nykyää linnas lapsii sekaantumisest et oikeesti kannattaa häipyä

Vierailija
4/39 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysy tyttäreltäs tai tee ls ilmotus

Vierailija
5/39 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono trolli.

Valitettavasti tämä on pelottavan yleistä käytöstä hyväksikäyttäjien perhepiireissä

Vierailija
6/39 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla ketään hyvää luotettavaa ystävää, siskoa, veljeä? Ota tämä henkilö siihen mukaan, kun otat asian esille miehesi kanssa, ei varmaan ala riehumaan toisen läsnäollessa. Voimia asian selvittelyyn, älä lakaise maton alle tällaista!

Vierailija
7/39 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt lähdet lasten kanssa jonnekin sieltä pois. Nopeasti!

Vierailija
8/39 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helvetin äkkiä pois siitä asunnosta jos tämä kirjoitus ei ole trolli!

Vierailija
9/39 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli tai ei. Tällaisia hulluja oikeasti on. Ex mieheni vihjaili minulle kokoajan miten haluaisi mahdollisimman nuoren ja pienen tyttöystävän, lapsen kaltaisen. Muka vitsillä mutta kun lopulta niitä vitsejä tuli niin usein ja alkoi sängyssä kutsumaan minua isin tytöksi, tajusin että hän oikeasti haluaisi jotain pikkutyttöä. Hän usein kommentoi nuoria yläkoulu ikäisiä tyttöjä että voikun tuollasta sais ym. Puhui että jos saisi lapsen niin toivoo tyttöä. Kun tajusin tämän kuvion ja jutut alkoi mennä noin sairaaksi, jätin hänet heti...

Vierailija
10/39 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla ketään hyvää luotettavaa ystävää, siskoa, veljeä? Ota tämä henkilö siihen mukaan, kun otat asian esille miehesi kanssa, ei varmaan ala riehumaan toisen läsnäollessa. Voimia asian selvittelyyn, älä lakaise maton alle tällaista!

Veljeni on lupautunut että tulee mukaan huomenna kun jututan miestä asiasta. Nyt olen liian järkyttynyt. Vien lapset isovanhemmille yön yli ja lähden puimaan tapausta veljen luokse. Tuli fyysisesti paha olo. En halua syyttää miestä mistään näin vähillä todisteilla mutta jos jotain on käynyt voi olla jo liian myöhäistä. Vanhimmalla tyttärellä on keskivaikea autismi ja puheentuotanto ja sen ymmärtäminen on lievästi viivästynyt, mutta tulen kysymään häneltä asiasta. Ahdistaa että miten en ole voinut huomata mitään???

Vierailija
11/39 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edes olet väkivaltaisen miehen kanssa? Sellaisenko toivot lapsillesikin kumppaniksi, kun kasvavat?

Vierailija
12/39 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mies olisi uskaltanut jättää laatikon sängyn alle? Kai te joskus sängyn alta siivoatte kuitenkin?

Vierailija
13/39 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pedarinvaimo(ko?) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veljeni on lupautunut että tulee mukaan huomenna kun jututan miestä asiasta. Nyt olen liian järkyttynyt. Vien lapset isovanhemmille yön yli ja lähden puimaan tapausta veljen luokse. Tuli fyysisesti paha olo. En halua syyttää miestä mistään näin vähillä todisteilla mutta jos jotain on käynyt voi olla jo liian myöhäistä. Vanhimmalla tyttärellä on keskivaikea autismi ja puheentuotanto ja sen ymmärtäminen on lievästi viivästynyt, mutta tulen kysymään häneltä asiasta. Ahdistaa että miten en ole voinut huomata mitään???

Huomasithan, kirjoitit aloituksessa, että alkuun tyttö oli ihan normaali ja piti miehestä, mutta sitten yhtäkkiä alkoi käyttäytyä oudosti tätä kohtaan.

En halua olla ilkeä, mutta miksi ihmeessä et jo silloin jutellut tytön kanssa, mistä moinen johtuu, onko kaikki hyvin?

Vierailija
14/39 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä taas

Kiitos kaikille nopeista vastauksista en jätä asiaa sikseen. Kannattaako ls-ilmoitus vai vievätkö ne lapset pois? Joudunko itse ongelmiin? Kuvottaa että olen voinut nukkua tuollaisen miehen vieressä. Myös minun mieheni on aina ihanoinut nuoria, lapsenomaisia piirteitä, pienirintaisia naisia mutten ole pitänyt asiaa minään. Nyt kuitenkin alkaa epäilyttää löydyn paljastuttua. Lasten eno tulee huomenna mukaan kun keskustelen miehen kanssa asiasta. Mitä teen jos kiistää kaiken??? Pitääkö asian kanssa mennä poliisille??

Vierailija
15/39 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia ei viedä Sinulta, kun teet ls-ilmoituksen. Myös poliisi on tässä jutussa ihan sinun ja lastesi puolella.

Vierailija
16/39 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomasithan, kirjoitit aloituksessa, että alkuun tyttö oli ihan normaali ja piti miehestä, mutta sitten yhtäkkiä alkoi käyttäytyä oudosti tätä kohtaan.

En halua olla ilkeä, mutta miksi ihmeessä et jo silloin jutellut tytön kanssa, mistä moinen johtuu, onko kaikki hyvin?

En pitänyt asiaa ensiksi mitenkään erikoisena koska tyttö on usein vasta hieman myöhemmin alkanut ujostaa uusia ihmisiä elämässään ja nuorempi on aina tullut hyvin juttuun isänsä kanssa. Käyvät yhdessä pyöräretkillä ja muuta, mihin vanhempi ei ole ennenkään halunnut osallistua. Hirveä olo että jos jotain vakavaa on oikeasti tapahtunut ja olen vain katsonut läpi sormien. :((

Vierailija
17/39 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitus välittömästi lastensuojeluun ja/tai poliisille. Et tietenkään menetä lapsiasi! Älä suojele lastesi isäpuolta enää sekuntiakaan.

Vierailija
18/39 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pitänyt asiaa ensiksi mitenkään erikoisena koska tyttö on usein vasta hieman myöhemmin alkanut ujostaa uusia ihmisiä elämässään ja nuorempi on aina tullut hyvin juttuun isänsä kanssa. Käyvät yhdessä pyöräretkillä ja muuta, mihin vanhempi ei ole ennenkään halunnut osallistua. Hirveä olo että jos jotain vakavaa on oikeasti tapahtunut ja olen vain katsonut läpi sormien. :((

No sitten ymmärrän paremmin. Ihan kauhea tilanne, tietysti nyt huomaat monta seikkaa, joista "olisi pitänyt tajuta", mutta ikävä kyllä nuo osaa laskea yksi plus yksi vasta jälkikäteen.

Nyt parasta on tietenkin viedä lapset välittömästi pois ja huomenna puhua asiasta miehen kanssa. Kysyt vain, että miksi siellä oli mitä oli. Minä en kyllä keksi ainoatakaan viatonta syytä tuolle, mutta anna miehen kertoa vastauksensa. Älä missään nimessä mene yksin ja varuilta olisi hyvä pitää puhelimessa valmiiksi 112 näpyteltynä ja olla valmiina soittamaan.

Sitten oli miehen vastaus ja reaktio mikä hyvänsä, teet rikosilmoituksen ja joko teet itse lastensuojeluilmoituksen, poliisi tekee sen joka tapauksessa. Minä tekisin itse, jotta lapset saisivat heti kaipaamansa avun ja pääsisivät terapiaan jne.

Miehen et tietenkään anna nähdä lapsia, haet yksinhuoltajuuden ja maksimissaan valvotut tapaamiset miehelle yhteisestä lapsestanne. Älä altista enää ensimmäistä lastasi tuolle miehelle, vaikka mitään ei olisikaan tapahtunut. Saat varmasti yksinhuoltajuuden ja valvotut tapaamiset jo tuolla laatikon löytymisellä. Kannattaa muuten ottaa vielä kuva siitä todisteeksi, ettei mies voi hävittää sitä ja ole sana sanaa vastaan.

Vierailija
19/39 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huono trolli.

Älä muuta, sääli mitä sekopäitä näillä palstoilla liikkuu, ehdottomasti pitäisi voida jonkin nettipoliisin seurata näitä keskusteluja ja seurata näitä ihmisiä, jotka luultavasti ovat itse hyvin mahdollisesti lasten hyväksikäyttäjiä tai ainakin tulevia sellaisia. Jokainen äiti jolla on järjen juoksua olisi jo hommannut viranomaisten apua, eikä kirjoittelisi millään selaimella...

Vierailija
20/39 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

0,1/5

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi