Mitä mieltä tuosta Gilletten mainoksesta?
Mainoksessahan on 43 pahaa miestä, joista 42 on valkoista ja 1 musta. Hyviä miehiä mainoksessa on 7, joista 5 on mustia ja 2 valkoisia
Kommentit (28)
HSEn adonis kirjoitti:
Vastine
Loistava mainos!
Itse tykkäsin Gilletten mainoksesta! Vaimoni poikaystävä tulee jatkossakin ostamaan Gilletten tuotteita
Vierailija kirjoitti:
Itse tykkäsin Gilletten mainoksesta! Vaimoni poikaystävä tulee jatkossakin ostamaan Gilletten tuotteita
Tuleeko se Espoosta?
syöpä mainos se on 100% mies vihaa
Tykkään mainoksessa siitä että persut flippaa. Mutta hieman liian pitkälle viedään koko juttu, eikä jää hyvä maku suuhun. Metoo hengessä myydään miehille partakoneita, vaikka paljon viattomia miehiä on joutunut turhaan naulituiksi, ja ei naisille myydä kamaa idealla väärät raiskaussyytökset on paha juttu, meidän pitää yrittää parantaa, loreal!
Outrage markkinointia.
Finalyson ja Gilette boikottiin vaan.
Täytyy vaan olla tarkkana, ettei osta korvaavia tuotteita noitten yhtiöiden emoyhtiöiltä. Muuten tulis mentyä tähän outrage-ansaan.
Vierailija kirjoitti:
Outrage markkinointia.
Finalyson ja Gilette boikottiin vaan.
Täytyy vaan olla tarkkana, ettei osta korvaavia tuotteita noitten yhtiöiden emoyhtiöiltä. Muuten tulis mentyä tähän outrage-ansaan.
*Finlayson
Gillette kelpaa enää p-karvojen ajeluun, ei enää komeiden miesten poskille.
ne jotka tästä pahastuu/suutahtaa/raivostuu: se koira älähtää johon kalikka kalahtaa. :D
procter & gamblen tuotteita tietenkin mainostetaan aktivismilla ja muulla. ne halua vaan myydä niitä lisää, ei niitä nämä asiat oikeasti kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
ne jotka tästä pahastuu/suutahtaa/raivostuu: se koira älähtää johon kalikka kalahtaa. :D
procter & gamblen tuotteita tietenkin mainostetaan aktivismilla ja muulla. ne halua vaan myydä niitä lisää, ei niitä nämä asiat oikeasti kiinnosta.
Vois vaan alkaa raiskariks jos kerran jo muutenki syyllistetään. Mielummin sit syyllistetään oikeista tekosista.
Vankilat on täynnä, vahingonkorvausmaksut on pieniä ja ulkomailla en tykkää käydä, ni ei se ehdonalainen missään tunnu.
Kaikki järkevä mainonta alkaa aina siitä, että kohdeasiakaskuntaa solvataan. Esim automainoksessa annetaan normaalisti ymmärtää, että 90% autoilijoista ajaa tahallaan jalankulkijoiden päälle. Normaali olutmainos antaa ymmärtää, että useimmat oluen lipittäjät makaavat ojassa örisemässä ja kuset housussa.
Miksi siis tuosa Gilletten partahöylämainoksesta pillastutaan?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki järkevä mainonta alkaa aina siitä, että kohdeasiakaskuntaa solvataan. Esim automainoksessa annetaan normaalisti ymmärtää, että 90% autoilijoista ajaa tahallaan jalankulkijoiden päälle. Normaali olutmainos antaa ymmärtää, että useimmat oluen lipittäjät makaavat ojassa örisemässä ja kuset housussa.
Miksi siis tuosa Gilletten partahöylämainoksesta pillastutaan?
Ehkä joskus 80-luvulla oli tollasia olut ja automainoksia.
Nykyään ne on carlsbergia juovia hienoilla citymaastureilla ajelevia muotitietoisia perheenisiä joille näitä mainostetaan.
Miksi ihmeessä partaterämainoksessa pitää luoda miehistä sellainen kuva, että ollaan ihan per$ee$tä.
Ei ne raiskarit tapojaan muuta tai edes näe noita mainoksia. Me "akateemiset koulutetut mieheet" ollaan otettu opiksemme tajuttomasta määrästä neuvoja ja ohjeita, joita on syötetty meille koko ikämme.
Ympäristötietoisuutta, lgbtq-tietoisuutta, tasa-arvoa, eläintenoikeuksia yms. Mut kokoajan tulee vaan lisää pa$kaa niskaan. Ei me voida niitten rikollisten käyttäytymistä muutta. Eikä varsinkaan nyt, kun tänne lappas kymmeniä tuhansia ihmisiä, jotka ovat täysin erilaisesta kulttuurista.
EHKÄ oltais voitu suomalaisille huonostikäyttäytyville miehillä sanoa: "soo! soo!". Mutta nyt heitän kyllä pyyhkeen kehään. Tilanne on mahdoton näitten uusien tulokkaiden kanssa, joten en jaksa suomalaisiakaan miehiä paapoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki järkevä mainonta alkaa aina siitä, että kohdeasiakaskuntaa solvataan. Esim automainoksessa annetaan normaalisti ymmärtää, että 90% autoilijoista ajaa tahallaan jalankulkijoiden päälle. Normaali olutmainos antaa ymmärtää, että useimmat oluen lipittäjät makaavat ojassa örisemässä ja kuset housussa.
Miksi siis tuosa Gilletten partahöylämainoksesta pillastutaan?
Ehkä joskus 80-luvulla oli tollasia olut ja automainoksia.
Nykyään ne on carlsbergia juovia hienoilla citymaastureilla ajelevia muotitietoisia perheenisiä joille näitä mainostetaan.
Miksi ihmeessä partaterämainoksessa pitää luoda miehistä sellainen kuva, että ollaan ihan per$ee$tä.
Ei ne raiskarit tapojaan muuta tai edes näe noita mainoksia. Me "akateemiset koulutetut mieheet" ollaan otettu opiksemme tajuttomasta määrästä neuvoja ja ohjeita, joita on syötetty meille koko ikämme.
Ympäristötietoisuutta, lgbtq-tietoisuutta, tasa-arvoa, eläintenoikeuksia yms. Mut kokoajan tulee vaan lisää pa$kaa niskaan. Ei me voida niitten rikollisten käyttäytymistä muutta. Eikä varsinkaan nyt, kun tänne lappas kymmeniä tuhansia ihmisiä, jotka ovat täysin erilaisesta kulttuurista.
EHKÄ oltais voitu suomalaisille huonostikäyttäytyville miehillä sanoa: "soo! soo!". Mutta nyt heitän kyllä pyyhkeen kehään. Tilanne on mahdoton näitten uusien tulokkaiden kanssa, joten en jaksa suomalaisiakaan miehiä paapoa.
Hyvä viesti, tiivisti omat ajatukseni asiasta
Ei NPC:t ymmärrä tällaista