Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut jäävöt suhteesseen pettävän alkoholistin kanssa?

Vierailija
24.01.2019 |

Miksi

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska eivät usko ansaitsevansa parempaa. Minä kuulin joka päivä olevani tyhmä *prostituoitu*, joka ei kellekään muulle kelpaisi.

Ja miksi sä uskoit noin älyttömän jutun? Mä olisin häipynyt ensimmäisen kerran kun tuollaista sanottiin.

Jos toinen on nujertanut itsetunnon pohjamutiin valmiiksi

Vierailija
22/30 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska eivät usko ansaitsevansa parempaa. Minä kuulin joka päivä olevani tyhmä *prostituoitu*, joka ei kellekään muulle kelpaisi.

Kuinka kauan olit suhteessa ja mikä sai sinut lähtemään suhteesta?

Kuusi vuotta olin suhteessa. Lähdin, kun voimat viimein loppuivat ja romahdin niin henkisesti kuin fyysisestikin. Silloin hävisi kuin taikaiskusta kaikki rakkaus miestä kohtaan ja tunsin, että kuolen mieluummin kuin jatkan miehen kanssa. Lähdin, vaikka mies vainosikin pitkän aikaa ja ilmestyi aina uuden asuntoni ovelle. Oli sitä mieltä, että emme me noin vain voi erota, mutta minulla oli keittänyt yli jo niin pahasti, etten edes harkinnut. Olisi pitänyt osata lähteä aiemmin, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
25.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sillä on niin tiukka pilllu ja tekee sängyssä (ja muissakin huoneissa) juttuja, joita muut naiset ei tee.

Vierailija
24/30 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka kauan olit suhteessa ja mikä sai sinut lähtemään suhteesta?

Kuusi vuotta olin suhteessa. Lähdin, kun voimat viimein loppuivat ja romahdin niin henkisesti kuin fyysisestikin. Silloin hävisi kuin taikaiskusta kaikki rakkaus miestä kohtaan ja tunsin, että kuolen mieluummin kuin jatkan miehen kanssa. Lähdin, vaikka mies vainosikin pitkän aikaa ja ilmestyi aina uuden asuntoni ovelle. Oli sitä mieltä, että emme me noin vain voi erota, mutta minulla oli keittänyt yli jo niin pahasti, etten edes harkinnut. Olisi pitänyt osata lähteä aiemmin, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan.

Hienoa, että uskalsit lähteä!

Vierailija
25/30 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos se alkoholisti on työssään menestyvä ja osaa peitellä juomistaan. En ole itse töissä ja miehellä on taloudellinen valta.

Vierailija
26/30 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos se alkoholisti on työssään menestyvä ja osaa peitellä juomistaan. En ole itse töissä ja miehellä on taloudellinen valta.

Kärsitkö miehen juomisesta? Onko lapsia?

Pärjäät yksinkin, yhteiskunta auttaa

Vierailija
27/30 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisriippuvuus saa juuri uskomaan kaikki noi mainitut tekosyyt "entä jos", niin tuttua, onneksi tämä asia on omalla kohdallani saanut aikaan muutoksen ja olen oppinut luottamaan itseeni. Silloin kun itse ei voi suhteessa hyvin olisi aika ymmärtää, että se ei toimi ja hankkia apua/erota.

Vierailija
28/30 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läheisriippuvuus saa juuri uskomaan kaikki noi mainitut tekosyyt "entä jos", niin tuttua, onneksi tämä asia on omalla kohdallani saanut aikaan muutoksen ja olen oppinut luottamaan itseeni. Silloin kun itse ei voi suhteessa hyvin olisi aika ymmärtää, että se ei toimi ja hankkia apua/erota.

Oletko löytänyt uutta parisuhdetta?

Vierailija
29/30 |
26.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko36 kirjoitti:

Koska sillä on niin tiukka pilllu ja tekee sängyssä (ja muissakin huoneissa) juttuja, joita muut naiset ei tee.

Just

Vierailija
30/30 |
27.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkea itsetunto

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi