Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys Tori.fi:stä - onko tuo siis niin että ei ole mitään arvostelusysteemiä jne?

Vierailija
24.01.2019 |

Otsikko.
Ensimmäistä kertaa käyttämässä ja tulee chattiviestejä ihmisiltä. Mutta onko tuo siis ihan puhtaasti ilmoituspaikka ja sitten hoidetaan perinteisesti asiat, ei ole mitään pisteytystä käyttäjille jne kuten vaikka Huudossa? Eli riskiä on aika paljon vissiin?

Hassusti myyjän opas sanoo, että normaali tapa on "rahat ensin tilille, sitten postiin", ja ostajan oppaassa taas lukee että lähettäessä kannattaa pyytää postiennakkoa.

Millähän lailla useimmat nuo tekevät?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pisteytystä. Mä oon sekä ostanut että myynyt, ja aina on tehty niin, että ensin rahat, sitten postitus. Tietty mulla on niin, että mitään tosi kallista en ole ostanut. Postiennakko maksaa muistaakseni vitosen, joten jos kyseessä on joku edullinen tuote, se ei oikein kannata. Tietenkin sitten, jos kyseessä on vaikkapa satasen tuote, sitä voi harkitakin.

Vierailija
2/2 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pisteytystä, pitää vain päättää, kehen luottaa ja kehen ei. Itse myyjänä en laita postiennakolla, kun pari kertaa jäänyt tuote hakematta. Jos joku ei osta sen takia minulta, ei voi mitään.

Itse ostajana olen aina maksanut ensin ja saanut aina tuotteen. Yhde kerran jouduin kahden viikon odottelun jälkeen uhkaamaan rikosilmoituksella, jos paketti ei mene postiin.

Useamman kerran olen perunut kaupat jo ennen maksua, kun on tullut niin outo olo jostain myyjästä. Parista kuulinkin jälkeenpäin, että oli huijari.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän seitsemän