Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, viehättääkö leikkisä nainen?

Vierailija
24.01.2019 |

Siis sellainen nauravainen, hassutteleva ja lapsenmielinen.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mitäpä luulet?

Vierailija
2/18 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nuo ominaisuudet ovat osa persoonaa eikä vain esitystä miehen nappaamiseksi, niin varmasti monelle kelpaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/18 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tieteski, tosin sillä tarkennuksella ettei lapsenmielisyys saa tarkoittaa lapsellista käytöstä :)

-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-

Vierailija
4/18 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian lapsenmielinen ei saa olla. Työkaverina on nainen (30 v), joka välillä tuntuu taantuvan lapsentasolle, ilmeisesti kuvitellessaan sen olevan jotenin "söpöä". No ei ole.

Vierailija
5/18 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian lapsenmielinen ei saa olla. Työkaverina on nainen (30 v), joka välillä tuntuu taantuvan lapsentasolle, ilmeisesti kuvitellessaan sen olevan jotenin "söpöä". No ei ole.

Tää aloitus oli miehille. :D

Vierailija
6/18 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeakettu kirjoitti:

Tieteski, tosin sillä tarkennuksella ettei lapsenmielisyys saa tarkoittaa lapsellista käytöstä :)

Lapsenmielinen ja lapsellinen ovat kaksi eri asiaa. Lapsenmielisen itse miellän sellaiseksi avoimeksi, uteliaaksi ja ennakkoluulottomaksi ihmiseksi ilman kyynisyyttä tai tarvetta arvottaa asioita.

Lapsenmielinen uskaltaa hassutella kuin lapsi ja olla leikkimielinen ilman että se kyseenalaistaa hänen aikuisuuttaan.

Vierailija
7/18 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Viehättävää on, mikäli lapsenmielinen ei tarkoita älyllisesti lapsen tasolla :)

Vierailija
8/18 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on samanlainen yli nelikymppinen työkaverinainen. Vaikuttaa olevan osan ajasta henkisesti kymmenen ja hakevan minusta aikuisen ihmisen suojaa, vaikka olen 15 vuotta nuorempi mies. En koe tätä viehättäväksi enkä ammattimaiseksi.

Vierailija
9/18 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin? Mies olen tähän asti kuvitellut olevani. Teennäinen naamanvääntely ja töpöttäminen lapsekkaasti jalat suorina ei ole viehättävää ainakaan minun mielestäni. Ei myöskään typerien hymiöiden viljely.

Vierailija
10/18 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni on kelvannut, vaimoni on juuri tuollainen. Tuntuisi kelpaavan muillekin, kun vähän väliä joku hyväkäs on häntä iskemässä.

Vierailija
11/18 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä kaverillani on tuollainen tyttöystävä ja kieltämättä hän on yksi viehättävimpiä ihmisiä joita tunnen, vaikka ulkoisesti ei mene mitenkään viehättävänä tai kauniina pidettävän naisen muottiin.

Vierailija
12/18 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsenmielinen ja lapsellinen ovat kaksi eri asiaa. Lapsenmielisen itse miellän sellaiseksi avoimeksi, uteliaaksi ja ennakkoluulottomaksi ihmiseksi ilman kyynisyyttä tai tarvetta arvottaa asioita.

Lapsenmielinen uskaltaa hassutella kuin lapsi ja olla leikkimielinen ilman että se kyseenalaistaa hänen aikuisuuttaan.

Vierailija
13/18 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin? Mies olen tähän asti kuvitellut olevani. Teennäinen naamanvääntely ja töpöttäminen lapsekkaasti jalat suorina ei ole viehättävää ainakaan minun mielestäni. Ei myöskään typerien hymiöiden viljely.

Taidat olla aika juro ukko. :D

Vierailija
14/18 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä kelpaako sellainen mies?

Vierailija
15/18 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin on olemassa ihmistä joka olisi vain tuollainen. Aika usein ihmisissä on hyvin paljon erillaisia puolia.

Vierailija
16/18 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kumppanin kanssa uskaltaa pelleillä ja hassutella, se kertoo että suhteessa on luottamus kunnossa.

Vierailija
17/18 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelpaa.

Terv. hassutteleva nainen joka osaa nauraa itselleen.

En naura muille ihmisille.

Vierailija
18/18 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelpaa mutta yhdellä varauksella: pitää pystyä suhtautumaan asioihin ja keskustelemaan MYÖS vakavasti. Exäni veti kaiken huumorilla, hoh hoijaa. Ei niin.