Oon tehnyt kotona aborttia aamusta asti, ja loppua ei näy
Otin aamu seiskalta neljä cytotecciä, ja klo 11 alkaen supistellut hulluna (tai ainaki kivut alkoivat). Vuoto alkanut, mutta kohtu ei ole tyhjentynyt vieläkään. Miten pitkään tässä pahimmillaan menee? Lähinnä milloin tämä supistelu loppuu, en voi elää näin useampaa päivää.
Ja tyhjennys koska sydänäänet ei kuulunut enää, joten älkää tuomitko.
Kommentit (12)
8h taisi mennä keskenmenossa.
Voimia.
Miksi tämmöstä kysellään netistä sen sijaan että soitetaan lekurille?
Tuo taitaa riippua paljon siitä millä viikolla olit ja ihan myös aina yksilöstä. Minulle sanottiin että vuorokaudessa ohi tai soitan lääkäriin. Jälkivuoto taas voi kestaa muutaman viikon.
Koita kestää. Saatko mitään kunnon särkylääkettä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämmöstä kysellään netistä sen sijaan että soitetaan lekurille?
Eiköhän ap osaa soittaa jos on huolissaan. Ymmärsin että tässä kaipaa enemmän muiden kokemusten kuulemista.
Vierailija kirjoitti:
Tuo taitaa riippua paljon siitä millä viikolla olit ja ihan myös aina yksilöstä. Minulle sanottiin että vuorokaudessa ohi tai soitan lääkäriin. Jälkivuoto taas voi kestaa muutaman viikon.
Koita kestää. Saatko mitään kunnon särkylääkettä?
Sain panacodin ja buranaa mukaan, mut muuten vaan normia särkylääkettä apteekista. Ei varmaan aamun lääkkeet vaikuta enää. Kuudennella viikolla olin.
Kamalaa kun kohtu ei tyhjene. Haluaisin vain että tää on ohi.
Mistä sen tietää tyhjeneekö kohtu vai ei?
Minä en ole tiennyt missään vaiheessa ja kolmesti siis tuon läpi jo käynyt.
Varaudu kovaan vuotoon. Mulla kesti useamman tunnin ennen kuin vuoto alkoi. Sitten istuin pöntöllä pitkän tovin, kun verta tuli runsaasti. Pyörryin ja putosin lattialle.
Ethän ole yksin kotona?
Vierailija kirjoitti:
Pienokainen taistelee hengestään.
No ei taistele, jos sydänääniäkään ei enää ollut provoaja.
Vähän tarkkuutta niihin termeihin, kyseessä ei ole abortti eli raskaudenkeskeytys vaan viivästynyt keskenmeno.
Vierailija kirjoitti:
Vähän tarkkuutta niihin termeihin, kyseessä ei ole abortti eli raskaudenkeskeytys vaan viivästynyt keskenmeno.
Keskeytynyt keskenmeno.
Soita sairaalaan ja kysy. Heillä paremmin faktat hallussa.