Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En osaa päättää: ohuen ohut kalkkunaleike vai ei?

Vierailija
24.01.2019 |

Olen ollut vuosia kasvissyöjä. Nyt raskaana tekee mieli aivan sairaasti ohuen ohuita kalkkunaleikkeleitä. Syönkö?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään ohuen ohuita leikkeitä kun niitä joutuu latomaan monta

Vierailija
2/9 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun just niitä tekis mieli.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat kuitenkin tarkoittaa leikkelettä, et leikettä. Luulisin.

Itse en tuollaista rasvatonta ja lisäaineilla kyllästettyä tavaraa söisi. Arvostan ruokaa.

Vierailija
4/9 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko sulla vähän puutosta proteiinista? Syö jotain muuta runsas proteiinista nyt muutama päivä, niin ehkä helpottaa.

Vierailija
5/9 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset voisi syödä? Nollautuuko kasvissyöminen siitä yhdestä leikkeleestä niin, ettei voi enää sanoa sellainen olevansa?

Vierailija
6/9 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikset voisi syödä? Nollautuuko kasvissyöminen siitä yhdestä leikkeleestä niin, ettei voi enää sanoa sellainen olevansa?

Olen itse ollut kasvissyöjä noin 6,5 vuotta. En koe, että suurin ongelma kalkkunaleikkeleen syömisessä olisi se, että vegetarismini jotenkin nollaantuisi vaan mua arveluttaisi miten elimistö siihen reagoi. Mä en ole mikään asiantuntija enkä siis sano, että välttämättä sen kummemmin, mutta toisaalta jos on pitkään ollut täysin lihattomalla ruokavaliolla niin en ihmettelisi, vaikka reagoisikin. Eli sinuna ap ainakin kokeilisin varovasti enkä ahmisi mieliteosta huolimatta pakettia kerralla tjsp. 

Vierailija
7/9 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lihaa tekee mieli, niin syö sitten lihaa, ei suinkaan noita lisäainelihakkeita.

Vierailija
8/9 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tee mieli mitään muuta kuin tuollaisia ohuita siivuja. Kyllä mietityttää se, miten keho reagoi ja kyllä myöskin se, että on omien arvojen vastaista. En nyt kykene mihinkään päätöksiin.

ap

Vierailija
9/9 |
24.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tee mieli mitään muuta kuin tuollaisia ohuita siivuja. Kyllä mietityttää se, miten keho reagoi ja kyllä myöskin se, että on omien arvojen vastaista. En nyt kykene mihinkään päätöksiin.

ap

Älä syö, jos koet, että on omien arvojesi vastaista. (Se kun ei välttämättä ole selvää, kasvissyöjä voi olla monesta eri syystä.) Ei omia arvojaan kannata venyttää pelkästään hetkellisen mieliteon vuoksi. Saattaisi vaan kaduttaa ja vaivata myöhemmin mieltäsi, joten tuskin on sen arvoista kuitenkaan.