Noin sata naista ollut kumppanina ja ankeimmilla ollut kissa.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Kissaihmiset on ihan hirveitä. Varsinkin naiset. Jokainen kissanainen jonka tunnen on todella epäsiisti.
Nyt kun sanoit niin aloin miettimään, niin tuo on totta! Miten tuo on voinut mennä ohi. Jos ei nyr aivan kaikki, niin yli 90% on ollut sellaisia.
Paras rakkaudentunnustus, jonka olen saanut, on ollut huojentuneelta mieheltä, joka erossaoloaikamme vuoksi pelkäsi, että hänellä ei enää seiso ja heti kun palasimme yhteen, ei mitään ongelmaa enää ollut. Siitä tiesi, että nyt on mies tosissaan tyydyttämässä minua, eikä muita edes vilkaise! Osoittautui uskolliseksi ja antaumukselliseksi, jonka vertaista mieskuntoa en ole muilla tavannut! Täydellinen yhteensopivuus! Mielestäni miesten tulisi ottaa mallia juuri nykyisen mieheni kaltaisista miehistä! Uskaltakaa olla naisenne kanssa!
5.
Eiköhän tuo kertone enemmän itsestäsi, kuin noista naisista.
Jos kissanomistajilla olisi jokin yhteinen piirre, niin veikkaisin sitä, ettei turhia auktoriteetteja kumarra ja ajattelee omilla aivoillaan eikä ole laumasielu seuraaja, eikä ole määräiltävissä. Tämä päätelmä tulee siitä, että osaa arvostaa kissan luonteen itsenäisyyttä ja vähäistä ihmisen miellyttämishalua.
Ehkäpä ap:lla on niin suuri ego, että kaipaa toisilta tavallista enemmän mielistelyä ja joustamista. Haluaa että asiat tehdään pääasiassa vain hänen mielensä mukaan. Kissanaisilta tätä ei ole saanut ja ärsyttää?
Itse olen taas pohtinut, että onkohan nuo ihmiset, jotka eivät kissoista (ehkäpä myös kissaihmisistä?) pidä, tavallista useammin sellaisia, joilla on tarve hallita muita ihmisiä ja määräillä sekä kontrolloida asioita? Tällaisia huomioita olen itse tehnyt, en tiedä sitten, voiko yleistää.
Kellekään et oo kauaa kelvannut...
No ei todella ollut tarkoitus kehua olishan niitä ainakin tuplat jos kaikkiin pyyntöihin olisi suostunut. Tämä kissapointti vaan hämmästyttää minua.
Jos valinnan eteen joutuu, koira vai sinä, valinta on selvä.
Millainen minä olen, kun minulla on kani?
Ymmärsin ensin, että 100 naista ja ankeampina aikoina hän on tyytynyt kissaan 😰
Los caballeros no cuentan esas cosas.
Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tuo kertone enemmän itsestäsi, kuin noista naisista.
Jos kissanomistajilla olisi jokin yhteinen piirre, niin veikkaisin sitä, ettei turhia auktoriteetteja kumarra ja ajattelee omilla aivoillaan eikä ole laumasielu seuraaja, eikä ole määräiltävissä. Tämä päätelmä tulee siitä, että osaa arvostaa kissan luonteen itsenäisyyttä ja vähäistä ihmisen miellyttämishalua.
Ehkäpä ap:lla on niin suuri ego, että kaipaa toisilta tavallista enemmän mielistelyä ja joustamista. Haluaa että asiat tehdään pääasiassa vain hänen mielensä mukaan. Kissanaisilta tätä ei ole saanut ja ärsyttää?
Itse olen taas pohtinut, että onkohan nuo ihmiset, jotka eivät kissoista (ehkäpä myös kissaihmisistä?) pidä, tavallista useammin sellaisia, joilla on tarve hallita muita ihmisiä ja määräillä sekä kontrolloida asioita? Tällaisia huomioita olen itse tehnyt, en tiedä sitten, voiko yleistää.
Ei eeiii veikkailla. Saa kokemuksistaan kertoa. Tuo ei ole kovinkaan kypsää lytätä toisen kokemus omalla veikkauksellaan.
Vierailija kirjoitti:
Kellekään et oo kauaa kelvannut...
No jos siltä näyttää, niin se sitten on.
Vierailija kirjoitti:
Jos valinnan eteen joutuu, koira vai sinä, valinta on selvä.
Älä pelkää, et joudu tähän tilanteeseen.
Ai oikein "kumppania"? Kumppanuudella itse käsitän kyllä jotakin muuta kuin satunnaista seksiä. Kumppanilla yleisesti tarkoitetaan kai vähintäänkin seurustelusuhdetta?
Vierailija kirjoitti:
Ai oikein "kumppania"? Kumppanuudella itse käsitän kyllä jotakin muuta kuin satunnaista seksiä. Kumppanilla yleisesti tarkoitetaan kai vähintäänkin seurustelusuhdetta?
Seksikumppani, oletko kuullut? Lapsellinen vänkääjä.
Miten tuo kertoisi automaattisesti että ei arvostais itseään? Toki joissakin tapauksissa näin varmasti on, mutta ei se nyt tarkoita että kaikki olisi samanlaisia. Kai sekin on itsearvostusta että toteuttaa seksuaalisuuttaan vapaasti eikä kuuntele höpötystä muilta että minkä verran saisi ja ei saisi panna. Eiköhän jokainen voi ihan itse päättää mitä tekee ja miettiä että miksi kokee ton itselle sopivaksi. Jokainen tavallaan, mutta haukkumislinjalle ei ole hyväksyttävää lähteä kummassakaan tapauksessa niin antaa huoripukki- ja pihtarihuutelujen olla.