Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pankin asiakasneuvoja, onko samaa kuin puhelinmyynti?

Vierailija
22.01.2019 |

Eli pääsin työhaastatteluun pankin asiakasneuvojaksi. Työ olisi vissiin vain puhelimessa oloa ja nyt rupesi pelottamaan, että se on ihan samaa kuin puhelinmyynti.

Onko jollain kokemuksia tästä jaettavana?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu nykyisin olevan etupäässä myyntityötä. Melkein asuntolainaa otettaessa vaihdettiin pankkia parhaasta kokonaistarjouksesta huolimatta, kun lisäpalveluiden tyrkytys oli niin aggressiivista (op).

Vierailija
2/6 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse palveluneuvojana pankissa puhelimessa. Myyntitavoitteita on kyllä, mutta enemmän on asiakkaiden ongelmien ratkaisua meillä. Mutta suositella en pysty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin OP rekrytoi non-stoppina joten ilmeisesti kova vaihtuvuus . .

Vierailija
4/6 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varoituksen sana. Välttäkää, jos ette pidä paineistetusta matalasti palkatusta työstä, jonka pääpaino on yhä enemmän myynnillinen.

Vierailija
5/6 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varoituksen sana. Välttäkää, jos ette pidä paineistetusta matalasti palkatusta työstä, jonka pääpaino on yhä enemmän myynnillinen.

Teen mieluummin rehellistä puhelinmyyntiä asiallisessa yrityksessä kuin pankissa. Todella kovat karsinnat pankin puhelinmyyntiin ja silti porukka vaihtuu koko ajan ja pian taas uusi haku päällä.

Vierailija
6/6 |
15.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko panneet merkille, että pankista soittavat miehille nuoret naiset ja naisille nuoret miehet?

Kutsuvat käymään, muttta olen aina sanonut että tulisi mielummin meille kun asun yksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän