Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako pomolle sanoa vastaan haukkuihin?

Vierailija
22.01.2019 |

Saako sanoa oman mielipiteen epäkohdista ja asiattomasta käytöksestä, jos pomolta ei ole saanut kun moitteita lähiaikoina? Onko sallittua jo nykyään? Eletään kuitenkin vuotta 2008 ja naiset saavat pukeutua jo housuihinkin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin minäkin niin, mutta kaikkien pomojen mielestä alaiset eivät ole oikeutettuja puolustautumaan. Pitäisi vaan hiljaa kunnella. En vaan jaksanut ja yritin panna hanttiin, koska arvostelu oli epäoikeudenmukaista ja vaikutti, että hän halusi vain lytätä minut. Faktat ei häntä kiinnostaneet. Moi vaan sulle, ikävä ukko! Jos tulen työpaikalle joskus kahville, katson, että olet jossain poissa silloin. Ei kiitos teeskentelyä muiden aikana  minulle enää. Olen oma herrani!

Vierailija
2/5 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai saa!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kai tapauksesta. Periaatteessa aiheettomasta kritiikistä pitää saada sanoa takaisin, mutta siitä voi koitua ongelmia sinulle jos pomosi ei ole myötätuntoinen henkilö.

Vierailija
4/5 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin ja pitääkin jos käytös on epäasiallista.

Vierailija
5/5 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi. Minulla oli työsopimuksessa maininta että irtisanomisaika on 3kk ja olin jo jonkin aikaa harkinnut irtisanoutuvani kun koko työpaikka vitutti. Pomoni tuli haukkumaan minua yhdestä erittäin mitättömästä syystä. Oletti että pyytelen ylitsevuotavasti anteeksi. Rupesin kuitenkin väittämään vastaan ja arvostelemaan hänen toimintaansa, asennetta ja suhtautumista työntekijöihinsä. Keskustelun lomassa tarjoutui mahdollisuus välittömään irtisanoutumiseen jonka päätin käyttää. Pakkasin tavarani ja häivyin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme neljä