Laivan seisova pöytä
Okei, okei... olisi pitänyt valita toisin. Tulin niinkin kaukaa kuin Torniosta tänne risteilemään ja otin seisovan pöydän. Kaviaari/mäti on jotain levästä tehtyä mustia palleroita. Lohi on pakkasesta sulatettua kalaa. Viini on jostain 50-luvun kirjasta olevaa puolimakeaa litkua.
Eikun hei ihan oikeesti. Joo olen pihi säästäjä, kun en alacarteen mennyt. Tyhmä minä. Mutta miksi tuollaista roskaa kehdataan myydä yhtään minään?! Häpeä Tallink Silja.
Kommentit (28)
Tallink-Siljalla laatu on kuraa ruuissa. Ostavat kakkoslaatua
Minusta on ihanaa laivalla päästä seisovaan pöytään! Matkan kohokohta.
Käydään kerran vuodessa risteilyllä ja käytännössä aina buffassa. TallinkSiljan buffat ovat vuosivuodelta huonontuneet ja jo pari vuotta sitten totesin ettei ole enää hintansa arvoinen. Pääsin työn puolesta Vikingin buffaan syömään (picnic-risteily) ja oli huomattavasti parempi, seuraava perinteinen laivareissu sitten mennään Vikingille.
Ne ostaa ne lihat ja yms... puolivalmisteet halvimmalla mahdollisella hinnalla. Eli Viro - muu balttia ja puola on ruokien lähtömaa
Jos se ruoka on kerta niin kuraa, ni miks menette sinne syömään? Varmaan kerta toisensa perään syötte laivalla sitä mainostamaanne ruokaa ja sit itkette pahasta ruuasta jossain av-palstalla.
Tehkää itte parempaa, jos muka osaatte.
Serenaden ja Symphonyn buffat on mun mielestä ollut aina tosi hyviä, ei kertaakaan mitään pettymyksiä.
Tallinnaan menevillä laivoilla ei koskaan ole ollut kehumista (Tallink Silja), Eckerön laivalla oli kyllä hyvä puffetti. Ja yks ihan helmi on Viking Gracella. Tuli vaan mieleen.
Ai että, kuola alkoi valumaan kun aloin ajattelemaan kaikkia puhvetteja!
Kyllä minä tiedän minkä seisovan perässä naiset siellä laivalla ravaa.
Saa siellä myös rahalla parempaa viiniä