Laivan seisova pöytä
Okei, okei... olisi pitänyt valita toisin. Tulin niinkin kaukaa kuin Torniosta tänne risteilemään ja otin seisovan pöydän. Kaviaari/mäti on jotain levästä tehtyä mustia palleroita. Lohi on pakkasesta sulatettua kalaa. Viini on jostain 50-luvun kirjasta olevaa puolimakeaa litkua.
Eikun hei ihan oikeesti. Joo olen pihi säästäjä, kun en alacarteen mennyt. Tyhmä minä. Mutta miksi tuollaista roskaa kehdataan myydä yhtään minään?! Häpeä Tallink Silja.
Kommentit (28)
Pakkoko se oli syödä niitä huonoimpia vaihtoehtoja? Olisit nyt hyvä ihminen valkannut vähän. Sitä paitsi halvalla ei saa hyvää, olisit hieman laittanut rahaa enemmän, niin olisit saanut laatua, mihin olet tottunut kotonasi. :D
Mä en koskaan mee karvalakkipuolelle. Skumppa-aamiainen, kunnon ravintolaan, jos piknikille, ni skumppa-aamiainen riittää ja takastulomatkalla kahvilaan. Käytän kyl vaan Viikkarin paatteja, jotka lähtee Turusta.
Vierailija kirjoitti:
Okei, okei... olisi pitänyt valita toisin. Tulin niinkin kaukaa kuin Torniosta tänne risteilemään ja otin seisovan pöydän. Kaviaari/mäti on jotain levästä tehtyä mustia palleroita. Lohi on pakkasesta sulatettua kalaa. Viini on jostain 50-luvun kirjasta olevaa puolimakeaa litkua.
Eikun hei ihan oikeesti. Joo olen pihi säästäjä, kun en alacarteen mennyt. Tyhmä minä. Mutta miksi tuollaista roskaa kehdataan myydä yhtään minään?! Häpeä Tallink Silja.
En ole koskaan kuvitellutkaan että jossain seisovassa pöydässä olisi kaviaaria, edes halvinta laatua.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä nyt ihan oikea osoite valittaa tuosta? Ota yhteyttä Tallink Siljaan, paremminkin ja anna palautetta.
Vierailija kirjoitti:
Mä en koskaan mee karvalakkipuolelle. Skumppa-aamiainen, kunnon ravintolaan, jos piknikille, ni skumppa-aamiainen riittää ja takastulomatkalla kahvilaan. Käytän kyl vaan Viikkarin paatteja, jotka lähtee Turusta.
Kielenkäyttösi paljasti sinut.
Paras jekku on laittaa jokainen katkarapu kuorineen tarjolle. Joo jaksaahan sitä värkätä neljä tai viisi, mutta siihen se jää.
Olisit pysynyt siellä jänkhällä joikhaamassa juntti.
Valitsit väärän laivan. Siljan ruuat ovat huonoja.
Tallinnan laivojen à la carte ei ole hintansa väärti. Menen ilolla puhvettiin laivalla syödessäni. Yleensä syödään vasta maissa.
Makunsa kullakin.
Kerran kävin buffassa. Kerran. Hirveetä paskavelliä koko serviisi.
Seisova pöytä jäi itseltäni joku 10v sitten. Juu ei, ei missään nimessä.
Sammen mätiäkö odotit sillä 35€:lla vai mitä se nyt maksaa?
Pakastettua kalaa mihin laitetaan överisti suolaa peittämään kaiken. Joku tykkää, joku ei. ;)
laivojen buffetit on just parhaita. :DDDD ja tosi iso valikoima.
t.läski
Aivan totta aloittajan juttu. Takavuosina laivojen buffetit olivat todella huippuja, sen jälkeen kun "viinit" tulivat hanoihin, laski ruuan laatu radikaalisti. Mautonta, perusperustarjontaa. Viineistä nyt ei voi viineinä puhuakaan, ehkä ne niitä valmistustavan puolesta ovat, mutta eipä oikein Alkon edullisista kyykkiksistäkään löydy yhtä onnettomia viinejä.
Tallinkilla on aina vanhaa lohta, aavistuksen eltaantunutta halvempaa laatua
Suurimmalle osalle suomalaisia kelpaa tuo ABC-moska, joten eivät viitsi laittaa parempaa tarjolle.
No, tiedätpähän sitten ensi kerralla.