Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laivan seisova pöytä

Vierailija
22.01.2019 |

Okei, okei... olisi pitänyt valita toisin. Tulin niinkin kaukaa kuin Torniosta tänne risteilemään ja otin seisovan pöydän. Kaviaari/mäti on jotain levästä tehtyä mustia palleroita. Lohi on pakkasesta sulatettua kalaa. Viini on jostain 50-luvun kirjasta olevaa puolimakeaa litkua.

Eikun hei ihan oikeesti. Joo olen pihi säästäjä, kun en alacarteen mennyt. Tyhmä minä. Mutta miksi tuollaista roskaa kehdataan myydä yhtään minään?! Häpeä Tallink Silja.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tiedätpähän sitten ensi kerralla.

Vierailija
2/28 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkoko se oli syödä niitä huonoimpia vaihtoehtoja? Olisit nyt hyvä ihminen valkannut vähän. Sitä paitsi halvalla ei saa hyvää, olisit hieman laittanut rahaa enemmän, niin olisit saanut laatua, mihin olet tottunut kotonasi. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en koskaan mee karvalakkipuolelle. Skumppa-aamiainen, kunnon ravintolaan, jos piknikille, ni skumppa-aamiainen riittää ja takastulomatkalla kahvilaan. Käytän kyl vaan Viikkarin paatteja, jotka lähtee Turusta.

Vierailija
4/28 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Okei, okei... olisi pitänyt valita toisin. Tulin niinkin kaukaa kuin Torniosta tänne risteilemään ja otin seisovan pöydän. Kaviaari/mäti on jotain levästä tehtyä mustia palleroita. Lohi on pakkasesta sulatettua kalaa. Viini on jostain 50-luvun kirjasta olevaa puolimakeaa litkua.

Eikun hei ihan oikeesti. Joo olen pihi säästäjä, kun en alacarteen mennyt. Tyhmä minä. Mutta miksi tuollaista roskaa kehdataan myydä yhtään minään?! Häpeä Tallink Silja.

En ole koskaan kuvitellutkaan että jossain seisovassa pöydässä olisi kaviaaria, edes halvinta laatua.

Vierailija
5/28 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä nyt ihan oikea osoite valittaa tuosta? Ota yhteyttä Tallink Siljaan, paremminkin ja anna palautetta.

Vierailija
6/28 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedön pienet kännit nyt.

Vierailija
7/28 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en koskaan mee karvalakkipuolelle. Skumppa-aamiainen, kunnon ravintolaan, jos piknikille, ni skumppa-aamiainen riittää ja takastulomatkalla kahvilaan. Käytän kyl vaan Viikkarin paatteja, jotka lähtee Turusta.

Kielenkäyttösi paljasti sinut.

Vierailija
8/28 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että oikein kaviaari. Lmao.

Vierailija
9/28 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras jekku on laittaa jokainen katkarapu kuorineen tarjolle. Joo jaksaahan sitä värkätä neljä tai viisi, mutta siihen se jää.

Vierailija
10/28 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit pysynyt siellä jänkhällä joikhaamassa juntti.

Vierailija
11/28 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsit väärän laivan. Siljan ruuat ovat huonoja.

Vierailija
12/28 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallinnan laivojen à la carte ei ole hintansa väärti. Menen ilolla puhvettiin laivalla syödessäni. Yleensä syödään vasta maissa.

Makunsa kullakin.

Vierailija
13/28 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kävin buffassa. Kerran. Hirveetä paskavelliä koko serviisi.

Vierailija
14/28 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seisova pöytä jäi itseltäni joku 10v sitten. Juu ei, ei missään nimessä.

Vierailija
15/28 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sammen mätiäkö odotit sillä 35€:lla vai mitä se nyt maksaa?

Vierailija
16/28 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakastettua kalaa mihin laitetaan överisti suolaa peittämään kaiken. Joku tykkää, joku ei. ;)

Vierailija
17/28 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

laivojen buffetit on just parhaita. :DDDD ja tosi iso valikoima.

t.läski

Vierailija
18/28 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan totta aloittajan juttu. Takavuosina laivojen buffetit olivat todella huippuja, sen jälkeen kun "viinit" tulivat hanoihin, laski ruuan laatu radikaalisti. Mautonta, perusperustarjontaa. Viineistä nyt ei voi viineinä puhuakaan, ehkä ne niitä valmistustavan puolesta ovat, mutta eipä oikein Alkon edullisista kyykkiksistäkään löydy yhtä onnettomia viinejä.

Vierailija
19/28 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallinkilla on aina vanhaa lohta, aavistuksen eltaantunutta halvempaa laatua

Vierailija
20/28 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimmalle osalle suomalaisia kelpaa tuo ABC-moska, joten eivät viitsi laittaa parempaa tarjolle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi