Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onpas toi Red Dead Redemption 2 koukuttava peli

Vierailija
22.01.2019 |

En edes kehtaa sanoa kuinka kauan menee päivässä sitä pelatessa, jos ei tarvitse töihin lähteä. Edellinen yhtä koukuttava oli Witcher.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan innolla että itselläkin olis varaa ostaa se!

Vierailija
2/4 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, ja hienosti suunniteltu tarinoineen kaikkineen. Oivallinen peli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yliarvostettu peli. Huonot kontrollit. Pelin pelaaminen tuntuu työltä. Tehtävät tyypillistä Rockstar-huttua, eli ei mitään vapautta, tehtävät menee vain yhdellä tapaa. Maailma on toki hieno ja yksityiskohtainen, mutta pelattavuus on taas luokkaa 2/5. Tarina voi olla hyvä, en tiedä, veikkaan että en jaksa pelata läpi. 

Vierailija
4/4 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan yliarvostettu peli. Huonot kontrollit. Pelin pelaaminen tuntuu työltä. Tehtävät tyypillistä Rockstar-huttua, eli ei mitään vapautta, tehtävät menee vain yhdellä tapaa. Maailma on toki hieno ja yksityiskohtainen, mutta pelattavuus on taas luokkaa 2/5. Tarina voi olla hyvä, en tiedä, veikkaan että en jaksa pelata läpi. 

Niin me ollaan ihmiset erilaisia. Itse en ole huomannut pelattavuudessa mitään erikoista suuntaan tai toiseen. Mä jaksan näprätä keräilytehtävien kanssa tuntikausia ja välillä itse juonen seuraaminen on jopa jäänyt sivuseikaksi.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi