Onpas toi Red Dead Redemption 2 koukuttava peli
En edes kehtaa sanoa kuinka kauan menee päivässä sitä pelatessa, jos ei tarvitse töihin lähteä. Edellinen yhtä koukuttava oli Witcher.
Kommentit (4)
On, ja hienosti suunniteltu tarinoineen kaikkineen. Oivallinen peli.
Ihan yliarvostettu peli. Huonot kontrollit. Pelin pelaaminen tuntuu työltä. Tehtävät tyypillistä Rockstar-huttua, eli ei mitään vapautta, tehtävät menee vain yhdellä tapaa. Maailma on toki hieno ja yksityiskohtainen, mutta pelattavuus on taas luokkaa 2/5. Tarina voi olla hyvä, en tiedä, veikkaan että en jaksa pelata läpi.
Vierailija kirjoitti:
Ihan yliarvostettu peli. Huonot kontrollit. Pelin pelaaminen tuntuu työltä. Tehtävät tyypillistä Rockstar-huttua, eli ei mitään vapautta, tehtävät menee vain yhdellä tapaa. Maailma on toki hieno ja yksityiskohtainen, mutta pelattavuus on taas luokkaa 2/5. Tarina voi olla hyvä, en tiedä, veikkaan että en jaksa pelata läpi.
Niin me ollaan ihmiset erilaisia. Itse en ole huomannut pelattavuudessa mitään erikoista suuntaan tai toiseen. Mä jaksan näprätä keräilytehtävien kanssa tuntikausia ja välillä itse juonen seuraaminen on jopa jäänyt sivuseikaksi.
Ap
Odotan innolla että itselläkin olis varaa ostaa se!