Satamaseurakunta
Kommentit (13)
Ei kokemusta. Selasin nopsaan kotisivua ja vähän tuli mieleen kuin Houm Seinäjoella, jotain samantyylistä.
Tavallaan nykyaikaista menoa pinnalta, muttta pinnan alla vanhakantaisia käsityksiä. Fundamentalistista.
Vierailija kirjoitti:
Ei kokemusta. Selasin nopsaan kotisivua ja vähän tuli mieleen kuin Houm Seinäjoella, jotain samantyylistä.
Tarkoitatko, että nuorille suunnattu?
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan nykyaikaista menoa pinnalta, muttta pinnan alla vanhakantaisia käsityksiä. Fundamentalistista.
Missä olet käynyt tutustumassa kyseiseen seurakuntaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin neljäkymppistä porukkaa paljon, mutta myös nuoria. Helluntailaisuudessa tausta, ei ehkä ihan yhtä karismaattista menoa kuin mitä hellareilla. Jos olisin sinä, katsoisin muutaman livelähetyksen ja sitten kävisin paikan päällä.
Hiukan sisäänpäinlämpiävää touhua, vaikea uutena päästä mukaan jengiin joka on jo vuosia tuntenut toisensa. Mutta uusia kävijöitä on silti paljon.
Sen perusteella mitä instasta olen saanut selville, niin lienee aika helluntailaista touhua.
Vierailija kirjoitti:
Puhutko nyt Jyväskylän seurakunnasta?
Ihan yleisesti kiinnostaa kyseisen deurakunnan konsepti. Heillä on toimintaa muuallakin ja opetusta youtubessa. Kuka tietää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin neljäkymppistä porukkaa paljon, mutta myös nuoria. Helluntailaisuudessa tausta, ei ehkä ihan yhtä karismaattista menoa kuin mitä hellareilla. Jos olisin sinä, katsoisin muutaman livelähetyksen ja sitten kävisin paikan päällä.
Hiukan sisäänpäinlämpiävää touhua, vaikea uutena päästä mukaan jengiin joka on jo vuosia tuntenut toisensa. Mutta uusia kävijöitä on silti paljon.
Youtubesta oon jo katsonutkin opetuksia. 🙂
Satamaseurakunta Jkl:ssä on tutustumisen arvoinen paikka. Siellä on lämmin ilmapiiri ja aitoa meininkiä. Olen itse tullut hyvin vastaanotetuksi siellä.
Linkki?