Mikä oli tuo hetki sitten taivaalla välähtävä kirkas valo?
Puoli tuntia sitten olin parvekkeella katselemassa taivaalle ja yhtäkkiä siellä välähti jokin erittäin kirkas. Se oli kyllä niin kirkas että huhhuh. Vielä ei ainakaan uutisista löydy että mistä toi välähdys oli peräisin. Se ei varmaan voinut olla mikään maasta tuleva koska se näytti selvästi siltä että se tuli taivaalta päin. Näkikö joku muu ton saman? Aika hurja juttu.
Kommentit (45)
Missä ilmansuunnassa välähdys näkyi?
Täällä idässä samoja aikoja joku ilmiö. Ensin luulin että lentokone, mutta näyttikin enempi joltain ylisuurelta satukirjojen tähdenlennolta, eli valopallo häntineen. Näköpiirissä ehti olla noin 5 minuuttia kun autolla liikenteessä olin. Sinne se jäi edelleen porhaltamaan taivaanrantaan.
Miksi mä en koskaan näe mitään outoja juttuja!!!
Asun Valkeakoskella ja minäkin näin sen valon. Toivottavasti siitä tulisi kohta jotakin tietoa.
Kyseessä oli kuusta lähtevä kiinalaisten luoman uuden salaisen aseen koekäyttö, joka epäonnistui. Asiasta uutisoi hevosmiesten tietotoimisto.
Humanoidit sai tarpeekseen pakkasesta, ja lähti menee..
Turkulaiset tekivät ohjuskokeen Tampereelle.
Vierailija kirjoitti:
Meteoriitti, mikä muukaan.
Tämähä se tietysti, mutta oli kyllä isoin ja selekein mitä tähän ikkään ikinä taivaalla nähnä. Tuli mieleen se Venäjällä? joku vuosi sitten kuvattu, mikä mätkähtikin vissiin maahan vai rikkoko se ne ikkunat sun muut ihan vaan virreellään ohi ajjoissa. Harmi ku ei kuvaa saanu ku autoo ajelin. Täältä idästä tämä.
Vierailija kirjoitti:
Turkulaiset tekivät ohjuskokeen Tampereelle.
Turkulaiset ne ossaa kun tänne Kitteelle osu ja uppos.
Uutta Kummelia tehdään. Työnimenä lähti vähän lapasesta.
Venäjä hyökkää ja omaksuu Suomen, kun Ukraina ei riitä.
Voin kuvitella lööpit:
TAMPEREELLA VÄLÄHTI
RAITIOTIESTÄ LUOVUTAAN
Vierailija kirjoitti:
Iridium-satelliitti?
Todennäköisin välähtäjä hämärissä.
Joltain paloi käämit.