Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan asunut julkkiksen naapurissa?

Vierailija
22.01.2019 |

Kenen? Millainen naapuri oli?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta ainakin 3 henkilöä luokaltani ovat jonkin sortin julkkiksia. Yksi heistä taitaa olla maailmanlaajuisetsi Suomen suurimpia "julkkiksia". Työn tuoma haitta hänelle ainakin alkuaikoina... Veljeni alakerran naapurissa asui aikaisemmin eräs naisartisti... 

Vierailija
22/31 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asuin erään takavuosien iskelmätähden naapurissa muutama vuosi sitten. Oli kyllä melkoiset kuvitelmat itsestään tällä herralla. Esim. meni lähikauppaan ostoksille siten, että seisoi tiskillä luetellen myyjille tarvitsemansa tavarat, joita he sitten juoksivat hakemassa ympäri kauppaa muiden asiakkaiden odottaessa.

Ja missä junttikylässä myyjät suostuivat tällaiseen touhuun? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neumannin naapurissa asuin joskus Porkassa. Vielä silloinkin kun Dingo alkoi tulla kuuluisaksi, mutta ennen sitä suurinta kansansuosiota olin jo muuttanut pois.

Vierailija
24/31 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asuin erään takavuosien iskelmätähden naapurissa muutama vuosi sitten. Oli kyllä melkoiset kuvitelmat itsestään tällä herralla. Esim. meni lähikauppaan ostoksille siten, että seisoi tiskillä luetellen myyjille tarvitsemansa tavarat, joita he sitten juoksivat hakemassa ympäri kauppaa muiden asiakkaiden odottaessa.

Ja missä junttikylässä myyjät suostuivat tällaiseen touhuun? 

Pienessä maalaistaajamassa isomman kaupungin reunalla, jossa sama herttainen nainen on pitänyt kauppaansa 30 vuotta sillä periaatteella, että jokainen asiakas palvellaan asiakkaan haluamalla tavalla.

Vierailija
25/31 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
26/31 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mulla stalkkeri, joka miinustaa ihan kaiken mitä tänne sanon. Siltä alkaa pikkuhiljaa tuntumaan, kun muiden kirjoituksia ei ole miinustettu.

Toivon sinulle jotakin inhottavaa. Muista sitten kuinka susta oli niin kiva miinustella. Mä hymyilen silloin, kun saat vihdoin takaisin sen minkä ansaitset.

Vierailija
27/31 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin joitain vuosia Sampo Marjomaan naapurissa, harvoin siihen törmäsi, mutta oli aina ystävällinen.

Lapsena tätini asui Kaija Koon naapurissa, en muista kertaakaan nähneeni häntä, mutta pihalla leikkiessä hänen lapsensa kiusasi minua kasvomaalaukseni takia.

Vierailija
28/31 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin Tarmo Mannin kanssa Manskulla samassa kivijalkakaupassa. Värikäs boheemi persoona oli. En asunut samassa talossa.

Vierailija
29/31 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin Pelle Miljoonan naapurissa joskus, samassa rapussa. Moikattiin kun rapussa törmättiin, ei sen kummempaa. Ei sen kämpästä ainakaan koskaan mitään ääntä kuulunut. Hiljainen ja kohtelias. 

Vierailija
30/31 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuimme kuulemma 70-luvulla Arvi Lindin naapurissa Myllypurossa ja hänen lapsensa olivat meillä joskus leikkimässä. Ei mitään muistikuvaa itsellä, olin jotain 4-vuotias...

90-luvulla naapuriomakotitalossa Paloheinässä asui näyttelijä Susanna Haavisto.

Vierailija
31/31 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juha Sipilän naapurissa aikoinaan. Oli jo silloin hörhö uskovainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan