Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä seksi on niin mitätön akti verrrattuna punttisaliin!

Punttisali-Pantse40
22.01.2019 |

viiden minuutin huokailu ja siinä kaikki, verrattuna kunnon punttisalitreeniin josta tulee kirkas ja hyvä olo pariksi tunniksi ja hyvä kunto

seksi on vähhän kuin kävisi paskalla ei muuta mutta pitäähän niitä lapsiakin olla ihmisillä

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa aseksuaalina voin kyllä allekirjoittaa tämän :D tosin lähden ennemmin juoksemaan kun salille, kestävyysurheilu ja sen jälkeinen endorfiinitokkura on parasta.

Seksi nyt taas on maailman yliarvostetuin juttu. Ja mä en halua ees lapsia, yhh...

Vierailija
2/13 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suorituksen kestosta riippumatta se kuormittaa sydäntä erittäin otollisella "kierrosalueella", kehittää kuntoa suhteettoman hyvin. Ja on erittäin paljon mukavampaa kuin salitreeni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa aseksuaalina voin kyllä allekirjoittaa tämän :D tosin lähden ennemmin juoksemaan kun salille, kestävyysurheilu ja sen jälkeinen endorfiinitokkura on parasta.

Seksi nyt taas on maailman yliarvostetuin juttu. Ja mä en halua ees lapsia, yhh...

Ei ole olemassa sellaista ihmistä kuin aseksuaali mutta seksuaalisuutensa eristäjiä kyllä on. Jokainen ihminen on sukupuolellinen olio ja seksuaalinen voimakkaasti. Poispainaminen voi olla kyllä voimakasta tai sublimaatio eli seksin korvaaminen jollain. Mutta ei ole aseksuaalisia ihmisiä olemassakaan.

Vierailija
4/13 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kyllä kun kunnon pökäleen punnertaa pönttöön, niin se voittaa nämä molemmat

Vierailija
5/13 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ei sitä painotankoa ole tarkoitus työntää peffaan!!

Vierailija
6/13 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu kannattaa tosiaan jatkaa niiden steroidien vetämistä. Vaikuttaa kutistavasti sekä ylä-että alapäähän. Vaikutus on jo selkeästi havaittavissa, mutta don't worry Be Happy

Vierailija
7/13 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on kyllä miljoona kertaa kivempaa kuin punttisalitreeni.

Vierailija
8/13 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punttisali-Pantse40 kirjoitti:

viiden minuutin huokailu ja siinä kaikki, verrattuna kunnon punttisalitreeniin josta tulee kirkas ja hyvä olo pariksi tunniksi ja hyvä kunto

seksi on vähhän kuin kävisi paskalla ei muuta mutta pitäähän niitä lapsiakin olla ihmisillä

Et kai sä siellä salillakaan vain viittä minuuttia ole? 

Kyllä hyvä seksi kestää huomattavasti pidempään kuin 5 minuuttia :D

Vierailija
9/13 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin se varmaan on, jos seksin kesto on 5 min. Punttisalin ihanuudesta ei ole kokemusta, en näe siinä mitään mieltä.

Puoli tuntia seksiä on sopivasti kerta-annoksena, mieluusti päivittäin.

Vierailija
10/13 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole olemassa sellaista ihmistä kuin aseksuaali mutta seksuaalisuutensa eristäjiä kyllä on. Jokainen ihminen on sukupuolellinen olio ja seksuaalinen voimakkaasti. Poispainaminen voi olla kyllä voimakasta tai sublimaatio eli seksin korvaaminen jollain. Mutta ei ole aseksuaalisia ihmisiä olemassakaan.

Tieteellinen vertaisarvioitu tutkimus tuntee käsitteen aseksuaalisuus ja sen muodon, jossa ihmiseltä puuttuu seksuaalinen vietti täysin. Muotoja aseksuaalisuudessa on käsittääkseni erilaisia, eli minun on hieman vaikea allekirjoittaa väitettäsi? Ihan kirjautumattomana käyttäjänäkin löytää vaikka google scholarin kautta aiheesta materiaalia. Lisäksi muistelisin, että ilmiönä aseksuaalisuus on jopa suhteellisen yleinen, jopa muutama prosentti ihmisistä on aseksuaaleja sen jossain muodossa.

Vierailija
11/13 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
12/13 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

kalja on parempi kuin seksi, tunne kestää monta tuntia riippuen montako on ottanut ja musan kuuntelu päälle

Vierailija
13/13 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tauski-laulaja kirjoitti:

kalja on parempi kuin seksi, tunne kestää monta tuntia riippuen montako on ottanut ja musan kuuntelu päälle

Nyt on jo vertailun makua. Tuo jolle paashalla käynti on seksiin verrattavaa niin sääliksi käy sen mahdollista puolisoa. Jotain tekee väärin tää aloittajakin jos treeni on parempaa kuin seksi. Tuon kaljan juonnin seksin korvikkeena ymmärrän. Sentään jotain nautintoa. Kännipanot on ihan järjettömiä sessioita. Kestää ja kestää ja nainenkin näyttää siltä kuin haluaisi ees tauon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi