Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aihe vapaan pikagallup: mitä puoluetta äänestät?

Vierailija
22.01.2019 |

Kartoittetaanpan mikä puolue on palstan tämän hetkinen tilanne vaalien suhteen

Aihe vapaan pikagallup: mitä puoluetta äänestät?

Vaihtoehdot

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En rehellisesti tiedä.

Kunnallisvaaleissa äänestin vihreitä (koulutusleikkausten vuoksi), sitä ennen kokoomusta yleensä.

Mulla olis ihan hyvä Kokoomuksen ehdokas, joka ajattelee hyvin samalla lailla monesta asiasta kuin minä, mm. maahan muu tosta melko kriittisesti. Mutta koska ryhmäkuri, niin tuskin voi kauheasti vaikutta.

Persut olisi vaihtoehto jos voisin äänestää Halla-ahoa. Oman vaalipiirini ehdokkaat: ei kiitos!

Vierailija
2/52 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä äänestätte jos ette mainittuja puolueita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi veikeä hallitus: vihreät, perussuomalaiset ja vasemmistoliitto xD

Mikä jottei, toisaalta?

Vierailija
4/52 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni aiemmat vastaavat kyselyt tällä palstalla ovat poikenneet radikaalisti vaalituloksista. Sitä en kyllä ihmettele...

Vierailija
5/52 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En rehellisesti tiedä.

Kunnallisvaaleissa äänestin vihreitä (koulutusleikkausten vuoksi), sitä ennen kokoomusta yleensä.

Mulla olis ihan hyvä Kokoomuksen ehdokas, joka ajattelee hyvin samalla lailla monesta asiasta kuin minä, mm. maahan muu tosta melko kriittisesti. Mutta koska ryhmäkuri, niin tuskin voi kauheasti vaikutta.

Persut olisi vaihtoehto jos voisin äänestää Halla-ahoa. Oman vaalipiirini ehdokkaat: ei kiitos!

Kokoomusta ei kannata äänestää jos olet palkansaaja.

Vierailija
6/52 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En rehellisesti tiedä.

Joo, Kokoomushan kannattaa sitä, että saisit pitää huomattavan osan palkasta ihan itselläsi. Hävytöntä! Veroihin palkan kuuluu mennä!

Vierailija
7/52 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole päättänyt. En usko minkään puolueen politiikkaan sinänsä. Äänestän sen mukaan minkä tyyppistä tasapainotusta Suomi milloinkin mielestäni tarvitsee. Äänestän aina korkeasti koulutettua henkilöä joka vaikuttaa siltä että itse ymmärtää asioista jotain, niin ettei valta mene todellisuudessa jollekkin avustajalle tai vain puolueelle. Tärkeimpiä asioita mielestäni on pienyrittäjyyden kannattavuus ja yleinen työllisyys. Kun nuo on kunnossa, voi sitten jaella sitä rahaa helpommin oikealle ja vasemmalle ja minne kukakin haluaa.

Vierailija
8/52 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En rehellisesti tiedä.

Sanotaan että äänestää varauksella mieluiten. Taitaa tuo puolue olla enemmän palkansaajien puolella kuin vasemmistoliitto.

Vierailija
9/52 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En rehellisesti tiedä.

Joo, Kokoomushan kannattaa sitä, että saisit pitää huomattavan osan palkasta ihan itselläsi. Hävytöntä! Veroihin palkan kuuluu mennä!

Ehei, kokoomus kannattaa progressiivista verotusta kyllä ja niin että se iskee pahiten keskituloisiin. Kokoomus ajaa pelkästään pääomatuloilla elävien asiaa.

Ihmiset on huolestuttavan pihalla politiikasta...

Vierailija
10/52 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En rehellisesti tiedä.

Mulla on isän perinnön vuoksi aika isot pääomatulot. Olen kyllä palkansaaja, mutta reilusti yli keskipalkan.

Vierailija
11/52 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 41-vuotias ja en ole koskaan äänestänyt.

En tiedä miten äänestetään ja ei ole henkkareita ja ei ole varaa henkkareihin.

Tunnen olevani ulkopuolinen.

Vierailija
12/52 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En rehellisesti tiedä.

Sanotaan että äänestää varauksella mieluiten. Taitaa tuo puolue olla enemmän palkansaajien puolella kuin vasemmistoliitto.

http://ylewatch.blogspot.com/

Vierailija
13/52 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistaakseni aiemmat vastaavat kyselyt tällä palstalla ovat poikenneet radikaalisti vaalituloksista. Sitä en kyllä ihmettele...

Niin on taas. Kolmen kärki näyttää keräävän noin 64 % kannatuksen, kun se vaaleissa on suunnilleen puolet tästä. Av-mamma on viherpersuvasuri!

Vierailija
14/52 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten olet voinut päätyä tuohon tilanteeseeen? Ettet ole äänestänyt? Eikö sinulle ole opetettu kotona ja koulussa äänestämisen tärkeys?

Vierailija
15/52 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten olet voinut päätyä tuohon tilanteeseeen? Ettet ole äänestänyt? Eikö sinulle ole opetettu kotona ja koulussa äänestämisen tärkeys?

En tiedä miten se toimii ja en tiedä oikeastaan puolueistakaan mitään. Ei kiinnosta politiikka.

Isä ja äiti kertoi että on olemassa suuri eliitti, joka omistaa kaikki puolueet.

Ihmisille uskotellaan että äänestämällä jotain puoluetta voi vaikuttaa, vaikka aina sama suuri eliitti päättää kaikesta kuten monarkiassa aikoinaan.

Koko puoluejärjestelmä on eräänlainen teatteri. Ihmiset kuvittelevat päättävänsä asioista ja se tuo ihmisille turvallisuuden tunteen ja illuusion siitä että voi vaikuttaa asioihin.

En viitsi ostaa henkilöllisyystodistusta että pääsisin osallistumaan vanhempieni kertomaan teatteriin.

Mielestäni koko homma on ihan huuhaata.

Vierailija
16/52 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä miten se toimii ja en tiedä oikeastaan puolueistakaan mitään. Ei kiinnosta politiikka.

Isä ja äiti kertoi että on olemassa suuri eliitti, joka omistaa kaikki puolueet.

Ihmisille uskotellaan että äänestämällä jotain puoluetta voi vaikuttaa, vaikka aina sama suuri eliitti päättää kaikesta kuten monarkiassa aikoinaan.

Koko puoluejärjestelmä on eräänlainen teatteri. Ihmiset kuvittelevat päättävänsä asioista ja se tuo ihmisille turvallisuuden tunteen ja illuusion siitä että voi vaikuttaa asioihin.

En viitsi ostaa henkilöllisyystodistusta että pääsisin osallistumaan vanhempieni kertomaan teatteriin.

Mielestäni koko homma on ihan huuhaata.

Tuo on puhelinliittymien bisnestä. Joku omistaa kaikki vaihtoehdot.

Vierailija
17/52 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreitä tai vasemmistoa äänestävillä täytyy olla päässä vikaa. Nuo jos valtaan pääsisivät, tuloksena olisi konkurssi ja valtava rikastajien aalto lieveilmiöineen.

Kyllä tyhmä saa olla muttei omaan pesään sentään kusta kannata.

Vierailija
18/52 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kumpa tämän hetkinen äänestysjakauma toteutuisi :)

Vierailija
19/52 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi veikeä hallitus: vihreät, perussuomalaiset ja vasemmistoliitto xD

Mikä jottei, toisaalta?

mikä jottei veikeä p**seessäs? 

Vierailija
20/52 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset