Miksei sossu voi maksaa mun pikavippivelkoja pois vaikka olen pyytänyt niin pääsisin aloittamaan puhtaalta pöydältä!
Kommentit (28)
Jos pyydät uudestaan ja tirautat itkut
Luottotiedot eiole välttämättömiä elämisen kannalta.
Vesi ja ruoka on.
Miksi ne pitäiti maksaa sinun puolesta pois?
Jos sossu maksaisi, niin kohta olisit tekemässä uutta velkaa.
Olet vain pelkkä toisten rahoilla eläjä.
Ne pitää itse maksaa pois ja muutenkin ottaa vastuuta elämästä. On muillakin velkaa, mutta ei mitään kuvitelmia siitä, että ne olisi muiden asia hoitaa.
Ei sossu ole pikavippivelkojen kuittaaja.
jos velkaannut, yritä Takuu-säätiöltä saada apua.
Tai mene töihin, ja lyhennä velkoja palkasta.
Muakin harmittaa kun eivät suostu maksamaan mun asuntolainaa. Olis niin paljon enemmän rahaa käytössä.
Ota yhteyttä Porvoon sossuun ja vot apu löytyy. Antavat varmasti pienen, luulisin 10 000e pesämunan lisäksi, se on sitä harkinnanvaraista apua hätätilanteessa annettuna. Tsemiä, kyllä se siitä lähtee.
Oletko hakenut sosiaalista luottoa sosiaalitoimesta? Tosiaan Takuusäätiö auttaa ylivelkaantuneita eli voisit ottaa yhteyttä Talous- ja velkaneuvontaan ensin ja kartoittaa vaihtoehtoja.
Vierailija kirjoitti:
jos velkaannut, yritä Takuu-säätiöltä saada apua.Tai mene töihin, ja lyhennä velkoja palkasta.
Näin ajattelin tehdä, mun velat eivät ole pikavippejä, mutta velkaa yhtäkaikki. No, todellisuus on toista, jos saisin työtä, pitäisi palkan olla ns kunnollinen, jota tällä uudella alallani ei saa. Eli valitettavasti mun ei kannata, sillä käteen jäisi tätä tt-tukeakin vähemmän, kun ulosotto vie niin paljon, ja kuitenkin asumistuki pienenee oleellisesti, saattaa jopa jäädä pois kokonaan.
Kunpa löytäisin aiemmalta alalta työtä, sieltä voisi saada parempaa palkkaa ja pääsisin joskus veloistani.
-ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jos velkaannut, yritä Takuu-säätiöltä saada apua.Tai mene töihin, ja lyhennä velkoja palkasta.
Näin ajattelin tehdä, mun velat eivät ole pikavippejä, mutta velkaa yhtäkaikki. No, todellisuus on toista, jos saisin työtä, pitäisi palkan olla ns kunnollinen, jota tällä uudella alallani ei saa. Eli valitettavasti mun ei kannata, sillä käteen jäisi tätä tt-tukeakin vähemmän, kun ulosotto vie niin paljon, ja kuitenkin asumistuki pienenee oleellisesti, saattaa jopa jäädä pois kokonaan.
Kunpa löytäisin aiemmalta alalta työtä, sieltä voisi saada parempaa palkkaa ja pääsisin joskus veloistani.
-ohis
Ikävä tilanne, mutta kukaan muu ei ole velvollinen maksamaan velkojasi.
Ei kukaan munkaan lainoja maksele.
Jos nykyinen työ ei riittävästi tuota, hanki toinen työ. Tai vaihda alaa. Tai hanki kolmas työ. Ei yhteiskunnan velvollisuus ole maksaa meidän velkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-ohis
Ikävä tilanne, mutta kukaan muu ei ole velvollinen maksamaan velkojasi.
Ei kukaan munkaan lainoja maksele.
Jos nykyinen työ ei riittävästi tuota, hanki toinen työ. Tai vaihda alaa. Tai hanki kolmas työ. Ei yhteiskunnan velvollisuus ole maksaa meidän velkoja.
En ajattelekaan, että kenenkään muun niitä pitäisi maksaa, tietenkään, olisi vaan helpompaa, jos ulosotto veisi kerralla vähemmän, mutta vastaavasti sitten pidempään. Hanki toinen, kolmas työ... Kun saisi edes sen ensimmäisen :) Ja olen jo siis alanvaihtaja.
Niin ja mun velat kans. Typerä sossu.
Vierailija kirjoitti:
Muakin harmittaa kun eivät suostu maksamaan mun asuntolainaa. Olis niin paljon enemmän rahaa käytössä.
Sama!! En ymmärrä miksei muka ole ok maksattaa muilla omia valintojaan?
Ottiko sossu ne vipit sinun nimissäsi? Aivan, ei ottanut eli sillä ei ole mitään velvollisuutta paikkailla sinun typeryyttäsi meidän veronmaksajien rahoilla. Ulosottoon vaan. Maksat vaikka euro kerrallaan, mutta maksat. Ihan ITSE.
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla mitään käsitystä kuinka kauan niiden maksamiseen menisi jos palkasta maksaisi. AP
kyllä ne maksaa