Seurustelukumppanin ikävimmät tokaisut tai huomautukset?
Mitä sellaista ikävää seurustelukumppanisi tai puolisosi on sanonut, mistä olet loukkaantunut mutta minkä olet kuitenkin antanut anteeksi, mutta jonka kuitenkin muistat aina?
Esim. ulkonäköösi, perheeseesi, ystäväsuhteisiin, elämäntapoihisi jne. liittyen?
Tarvitsen vertaistukea puolison ikävän töksäytyksen jälkeen, jonka otin hyvin henkilökohtaisesti. En avaa enmpää koska muuten tunnistusvaara :)
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Myöhäisteininä silloinen poikaystävä kysyi miksi minulla on niin pienet tissit ja meinaanko hankkia silarit isompana. Silloin otti itsetunnon päälle ja erohan siitä nopeasti tuli.
Nykyisin olen sujut itikanpistojeni kanssa, ja jos kumppani tokaisisi noin niin näyttäisin samantien ovea.
Olin 17 ja silloinen jätkäkaveri arvosteli pömppömahaani, muuren ilin ja olen hoikka. Suutuin sille todella ja pian lopetin suhteen, oli täys pska muutenkin.
Ollaan nyt 40+ vee ja nähriin jossain, hän on tätä nykyä pullea diabeetikko, mä edelleen hoikka ja urheilum myötä pömppökin on kadonnut.
Ei sais olla vahingoniloinen toisen sairaudelle mutta kyllä olin.
”Mä oon kaikinpuolin parempi kuin sä, fiksumpi, paremman näköinen...”
Kuulemma halusi vaan saada mut vihaseks.. joopa joo. Miks mä tommosesta suuttuisin, enemmänki satuttaa vaan tollane.
Vierailija kirjoitti:
"Eksäni oli niin kaunis että ihmiset usein ihmettelivät miten mun näköinen tyyppi on saanut sellaisen saaliin. Sun kanssa onneksi tunnen olevani tasoisessani seurassa!"
Sattuihan tuo pirusti, mutta mies tarkoitti tuon kehuksi ja onnistui surkeasti. Välillä vieläkin kummittelee mielessä, vaikka mies kehuu päivittäin kauniiksi. Joskus epävarmuuksissani vakoilin eksän facebooksivuja ja helpotuin. Ei se niin superkaunis ollutkaan.
Haha tää, lähes aina kun miehet kehuu jotain naista ylimaallisen kauniiksi niin sitä kuvittelee mielessään jotain oikeesti täydellistä ihmistä mut sit usein ne ei sitä ole ja ärsyttää jälkeenpäin että otti niin paljon stressiä siitä :D
🙄 exän mielestä kaikki on narsisteja tai manipuloijia...
Mä olin narsistinen, äitini, paras ystäväni...
Exä yritti saada mun ja äidin välit huonoon kuntoon ja se onnistui pilamaan mun ja hyvän ystävän välit...
Mulla ei saanut olla miesystäviä (ne ovat vaa pillun perässä) jos olin yksin kotona, niin olin valehtelija, jos meikkasin olin huomiohuora, jos olin kaverilla, niin piti tulla kyttämään.
Noh siksi se on ex 😔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Eksäni oli niin kaunis että ihmiset usein ihmettelivät miten mun näköinen tyyppi on saanut sellaisen saaliin. Sun kanssa onneksi tunnen olevani tasoisessani seurassa!"
Sattuihan tuo pirusti, mutta mies tarkoitti tuon kehuksi ja onnistui surkeasti. Välillä vieläkin kummittelee mielessä, vaikka mies kehuu päivittäin kauniiksi. Joskus epävarmuuksissani vakoilin eksän facebooksivuja ja helpotuin. Ei se niin superkaunis ollutkaan.
Haha tää, lähes aina kun miehet kehuu jotain naista ylimaallisen kauniiksi niin sitä kuvittelee mielessään jotain oikeesti täydellistä ihmistä mut sit usein ne ei sitä ole ja ärsyttää jälkeenpäin että otti niin paljon stressiä siitä :D
Joo tosi epäloogista on myöskin :D poikaystävä eräänkin kerran kehui erään näyttelijättären aivan sairaan kuumaksi nuorempana, ja olihan se sitten pakko googlettaa et minkälainen bööna oli silloin. Mielestäni julkimoksi ihan tavallisen näköinen! Helpotuin tavallaan, koska tuli sellainen olo että mies ainakin arvostaa ns. normaalia kauneutta eikä sellaista mihin realistisesti ei olis itsellä esim. koskaan mahdollisuutta päästä lähellekkään. Kehollisesti toki en tuota esimerkkinaista muistuta enkä fyysisesti voisi olla yhtä siro mutta muuten siis en enää tuntenut oloa niin pahaksi nähtyäni naisen kuvan itse. Varmaan ois mennyt enemmän ihon alle jos kyse ois ollut jostain todella todella epärealistisen kauniista naisesta. /ohis / - Ap.
Ihmettelen kyllä miksi miehet valittaa/haukkuu painosta, jos tyttöystävä on ollut jo tavatessa reilusti ylipainoinen. Rasittavaa ja käsittämätöntä.
Mieheni on joskus riidellessä tokaissut, että olen yhtä hullu kuin isäni, että olen perinyt hulluuteni häneltä (aivan seinähullu). Se on ollut todella raivostuttavaa, mutta tiedän, että mies ei vain ole jaksanut panna parastaan koska nuorempana minulla oli tapana vääntää pitkän kaavan kautta. Tilanteissa on auttanut se, että molemmat ovat ottaneet hetken omaa tilaa ja myöhemmin keskusteltu rauhallisesti.
Itse taas olen sitten sanonut mieheni olevan äärettömän itsekäs, varmaan isänsä vuoksi, sehän on täysi narsisti. Niin, että en ole paljon parempi kyllä.... Ja mieheni ei ole narsisti, mutta onhan se nyt itsekästä olla välillä eri mieltä jostain :D
"Olit sä silloin alkuun kyl vähän liian lihava". What, miks edes aloit sit itse iskemään mua silloin? :D no, mies on itsekin myöntänyt jälkikäteen olleensa aika tahditon ja sen jälkeen ei ole moittinut kertaakaan ulkonäköäni, vaikka painoni on vaihdellutkin ees taas näiden seurusteluvuosien aikana. Nyt tuolle kommentille voi jo vähän nauraa, mutta silloin ei kyllä naurattanut.
"Ei se mikään missi ole, eikä sen tarviikkaan olla" sanoi ex minusta yhdelle tutulle..
Äitini on ilkeä narsisti ja inhoan häntä syvästi. Exä ei koskaan ollut äitiäni tavannut mutta riidan yhteydessä aina huusi minulle että olen aivan kuin äitini koska tiesi että se jos mikä saa multa pinnan palamaan. Teki sitä siis tahallaan ärsyttääkseen ja loukatakseen mahdollisimman paljon. Meni aika nopeasti vaihtoon.
Mulle ex alkoi aina kuiskailemaan humalassa, että tappaa mut vielä tänään. Ei koskaan selvinny miksi näin teki. Selvinpäin ei muka muistanu eikä ollu väkivaltainen kertaakaan fyysisesti. Mutta useat kerrat sain kuulla tuota rimpsua ja kieltämättä ihmettelen etten heti tuosta suhteesta lähtenyt.