Laita tärkeysjärjestykseen seuraavat:
Lapset, puoliso, vanhemmat, sisarukset, työ, harrastukset, lemmikit (ne mitä sinulla on).
Kommentit (23)
Puoliso, vanhemmat, sisarukset, lemmikit (kissat), harrastukset ja työ (lapsia ei ole, eikä tod.näk. tule, mutta jos olisi niin ne löytyisi 1. sijalta).
Terveys - joka siis heikko
Lapset
Lemmikit
- muita ei ole
Oma terveys, raha, asuminen, vaatteet, L.V.-laukkukokoelma, koira, puoliso ja lapset.
Vanhemmat, auto, harrastukset.
T: sinkkumies
Puoliso, lemmikki, harrastukset, sisarukset, vanhemmat, työ
Lapsia ei ole eikä tule.
Vanhemmat ja sisarukset, harrastukset, työ.
Puoliso
Lemmikit
Vanhemmat
Harrastukset
Työ
Sisarukset (ei ole)
Lapset (ei ole eikä tule)
Vierailija kirjoitti:
Lapset, puoliso, vanhemmat, sisarukset, työ, harrastukset, lemmikit (ne mitä sinulla on).
Lapset, puoliso, vanhemmat, työ, sisarukset, lemmikit, harrastukset.
Lapsia ei ole.
Puoliso, lemmikit, vanhemmat, työ, harrastukset, sisarukset.
Vierailija kirjoitti:
Lapset
Puoliso /vanhemmat /sisarukset
Harrastukset
Työ
Lemmikkejä ei tällä hetkellä ole.
Lapset on minulle tärkeintä, loppu perhettä en laita järjestykseen, sen opetti viime vuosi. Puoliso sinällään on ihan tärkeä mutta ei niin tärkeä etten ilman pärjäisi.
Puoliso, työ, lemmikit, vanhemmat, sisarukset, harrastukset.
1. Lapset
2. Vanhemmat
3. Puoliso
4. Harrastukset
5. Työ
Lemmikkejä ja sisaruksia ei ole.
Lapset
Puoliso
Vanhemmat
Työ
Lemmikkikoira (menisi heittämällä sinänsä työn ohi, mutta työtä täytyy preferoida rahan takia)
Harrastukset melko yhdentekeviä eli ilmankin voisin olla. Minulla ei ole mitään erityistä intohimoa. Liikunta yleisesti on tärkeää, mutta ei mikään erityinen osa-alue siinä.
Yksi sisarus, jonka kanssa en ole tekemisissä eli ei edes kuulu listalle
Puoliso, lapset, lemmikit, vanhemmat, työ
terveys (huono mullakin)
vanhemmat
sisarukset
muuta elämää mulla ei oikein olekaan
minä,minä,minä
tavoittelen vain omaa mukavuutta ja tyytyväisyyttä, sitten kun tämä saavutettu,niin voi ajatella muita.
Ei ole lemmikkejä.
1. Lapset
2. Puoliso
3. Sisarukset
(tähän tulisi ystävät)
4. Vanhemmat
5. Työ
6. Harrastukset
Lapset
Työ
Lemmikit
Vanhemmat ja sisarukset
Harrastukset
Toiselle sijalle laitoin työn, koska vain lasteni vuoksi olisin valmis luopumaan työpaikastani ja sen mahdollistamasta taloudellisesta turvasta. Lemmikit taas tulevat ennen vanhempiani ja sisaruksiani, koska lemmikeistäni olen vastuussa kun taas vanhempani ja sisarukseni ovat oikeustoimikelpoisia ihmisiä, jotka kykenevät elättämään itsensä ja huolehtimaan itsestään ilman minun apuani tai tukeanikin.
Puoliso, lapset, vanhemmat, sisarukset, harrastukset, työ.