Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sydän rikki

Harmittaa
21.01.2019 |

Pakko kysellä teidän mielipidettä... ihastun harvoin ja nyt niin pääsi käymään.

Mie tuli noin vajaa viikko sitten juttelemaan minulle deittisovelluksessa ja meillä juttu luisti hyvin. Hän ehdotti tapaamista ja minä vastasin myöntäväti, sitten ei kuulunut enään mitään. Lähetin hänelle vielä minun numeroni, että voimme keskustella chatissa. Mies lisäsi minut ja laittoi vain ”moi” - tein aloitteen milloin treffit olisi? Hän sanoi että ensi viikolla voisi katsoa ja seuraavan päivänä kysyi mitä haluaisin tehdä ja sovimme tekemisen.

Nyt hänestä ei ole kuulunut muutamaan päivään ja olen aivan masentunut. En normaalisti kenestäkään miehestä näin harmistu.

Hän on samalta paikkakunnalta kuin exäni vuosien takaa ja yhteisiä kavereita näyttää olevan - oliko tämä takapakki?

Kertokaa minulle suora totuus niin pääsen tästä joskus nyt yli.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä : tämä mies on ollut huomattavan pitkään sinkkuna, mutta ei vaikuta pelimieheltä.

Vierailija
2/12 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis treffit on kuitenkin tulossa? Miehellä on luultavasti muutakin elämää kuin käyttää kaikki päivänsä tulevan treffikaverin kanssa viestittelyyn, kohtahan te näette livenä!?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa rukoilla Jeesukselta johdatusta, jos tämän suhteen on tarkoitus onnistua, anna sen onnistua, jne. Poista esteet jos hän on minulle se oikea.

Vierailija
4/12 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivää ei olla sovittu ja miehestä ei ole mitään kuulunut...

Vierailija
5/12 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydän rikki jonkun tuntemattoman takia...? Kannattaisi ehkä unohtaa deittailu jos ottaa noin koville jo tuossa vaiheessa. 

Vierailija
6/12 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinussa mitään vikaa tarvitse olla, löytyi nyt vaan joku kiinnostavampi, tai kärysi vaimolleen näistä deittailuistaan.

Vierailija
7/12 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda, okei?

Vierailija
8/12 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Unohda, okei?

Se tässä on vaikeinta. Ihastun todella tähän mieheen ):

Vierailija
9/12 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unohda, okei?

No laita itse viestiä...." Heiii, mitä kuuluu, onko ollut kiireitä? Ehditkö treffeille ensi viikolla kuten mietittiin? :)"

Vierailija
10/12 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä olen päässäni pyöritellyt.

Mutta en halua aina aloittaa keskustelua ja olen jo ilmaissut kiinnostukseni häneen. En halua olla takertuva tai epätoivoinen.

Vierailija
11/12 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa oikeasti rukoilla johdatusta Jeesukselta, hän kuulee kyllä... Nää on tärkeitä asioita.

Vierailija
12/12 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unohda, okei?

Minä kyllä pelästyisin enkä ottaisi enää yhteyttä jos joku kovin ihastuisi viikossa vaikka ei olla edes tavattu.