Missä tapauksissa ystävän ghostaaminen on ok?
Onko se ok silloin, jos yhteydenpito on usein hankalaa? Mitä mieltä olette?
Kommentit (4)
Kaikissa tapauksissa.
Ystävyys voi pysyä vaikka asuttaisi toisella puolella maapalloa ja ei enää ikinä elämän aikana nähtäisi ja ei olisi nykyaikaisia välineitä yhteydenpitoon. Se on mielen päätös.
Ystävyys ei tarkoita että pidetään yhtä ja tehdään asioita yhdessä.
Myös kuolleen kanssa voi olla ystävä.
Minulla on lapsuudessa ystävä, joka kuoli. Hän on edelleen ystävä päänsisälläni. Ei ystävyys katkea kuolemaan tai siihen ettei toinen ota yhteyttä. Jos toinen ei ota yhteyttä niin pitää odottaa tai ottaa itse yhteyttä selvittämällä asia.
Vierailija kirjoitti:
Kaikissa tapauksissa.
Ystävyys voi pysyä vaikka asuttaisi toisella puolella maapalloa ja ei enää ikinä elämän aikana nähtäisi ja ei olisi nykyaikaisia välineitä yhteydenpitoon. Se on mielen päätös.
Ystävyys ei tarkoita että pidetään yhtä ja tehdään asioita yhdessä.
Myös kuolleen kanssa voi olla ystävä.
Minulla on lapsuudessa ystävä, joka kuoli. Hän on edelleen ystävä päänsisälläni. Ei ystävyys katkea kuolemaan tai siihen ettei toinen ota yhteyttä. Jos toinen ei ota yhteyttä niin pitää odottaa tai ottaa itse yhteyttä selvittämällä asia.
Samaa mieltä. Ystävyys on ensisijaisesti tunne. Ilman sitä tunnetta ei olla ystäviä, vaikka tavattaisiin joka päivä.
Jos ystävyys on kestänyt vuosia, niin kuuluuko silloin asiaan kertoa miksei enää halua olla tekemisissä?